25 Eylül 2008

Rio Ferdinand

Rio Ferdinand ile ortak noktalarımız varmış(!)

23 yorum:

erssre dedi ki...

sen de mi market torbalarını bentley'inin bagajına koyuosn abi? :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Bir insanda damak tadı olacak üstat.

:) Aceto Balsamico gibi tatli yazıların için teşekkürler.

sawero dedi ki...

bi de converse giyiyor, Ferdinand abi, ama ayak 48 numara heralde

tahir durten dedi ki...

bi tek bu olabilir mi ortak nokta?

Fethi dedi ki...

eger ayagındakı converse'se benımlede ortak noktası var...

syd dedi ki...

Alışveriş ve futbol tamam da, araba olabilir mi? :)

BT dedi ki...

arabaya dikkat etmedim bile:)
çocuk bezi desem....

jose dedi ki...

uzerındekı polar tarzı şeyden bitanede bende var yınede ortak noktamız var sayılır.xaxaxaxaxaxa

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

yo visto liverpool golpear manchester 2-1. f.torres no jugar. si Torres y Gerrard desempeñado, sería 4-1. me gusta liverpool porque de kenny dalglish y greame souness.

queremos que steven gerard en Madrid. él puede jugar en real madrid.

what do you think aceto. gerrard play in real madrid. very good.

mre dedi ki...

Ferdi kardeş Primada indirim var Migrosa koş!
Ben de çocuk bezine odaklandım ALGIDA SEÇİCİLİK.

Ortega dedi ki...

Ben bu Ramon'un yorumlarının hastasıyım ya...Adam yorumun sonuna doğru, dil değişikliğine gidiyor. Sanki uzaktan kumandadaki dil değişim tuşuna basıyormuş gibi hissediyorum kendimi..e2 seyretmek gibi bir şey lan bu :D

Haketo Zaman dedi ki...

abi ramon.. puahuah.

bu arada çocuk bezi olayının bu kadar geç farkedilmesi de şaşırtıcı.

Quad & AbSurDMaN dedi ki...

O torbadakiler süt mü ayran mı :) Her ikisi de benim ortak noktam oluyor :P

stingachu dedi ki...

Somerfield ucuzcu market, yakismamis:)

Unknown dedi ki...

üstad Allah analı babalı büyütsün.

otti dedi ki...

aceto yoksa sen de mi yolun ortasına park ediyosun arabayı:)

dr feelgood dedi ki...

ferdi'nin çocuğu da "little shit machine" tadındaymış. 2şer 2şer kapmış primaları

Arif dedi ki...

E o da insan, o da alışveriş yapar...

Barizzio dedi ki...

ben de görür görmez pampers olduğunu düşündüm ortak noktanızın:)

erdemkursat dedi ki...

aynen abi, 4 aylık benimkisi hangi markette indirim var, yok jumbo paket, yok 4-9 kg aralığı yok aktif bebek, hayat neler öğretiyor insana, Allah analı babalı büyütsün, raul ün kardesini :)

erdemkursat dedi ki...

Xavi mi abi onun da adı yoksa ?

Mr.Eko dedi ki...

Çocuğum yok,evli de değilim ama direk ortak noktayı anladım:) Ulan galiba yolda bizimki hay Allah:)

muhder dedi ki...

herşey güzel de bu adamların da bizler gibi lavabo ve tuvaleti kullanıyor olduğu gerçeği beni mahvediyor.