7 Mayıs 2008

Derbiyi Zaplayın

Müthiş bir kapışma var İspanya'da derbi öncesinde. İki takım arasında değil, iki şehrin medyası arasında. Marca ve As günlerdir Barcelona alkışlasın diye tempo tutuyor, dalgasını geçiyor. Rijkaard'ın açıklamasına bakılırsa da galiba alkışlayacaklar da maç öncesinde. Barselona medyası ise çıldırmış durumda. Ne alkışı diye ortalığı yıkıyorlar. Sport'un Barcelona taraftarına önerisi şudur: Yayın başladığında zaplayın ve maçı 3. dakikadan itibaren seyredin.

İspanya'da rakibi alkışlama geleneği 1970'de çıkmış. A.Bilbao, Atletico Madrid'i alkışlamış. Real Madrid-Barça derbisi tarihinde de iki alkış vakası var. 1988'de Barcelona, Real Madrid'i alkışlamış. 1991'de de Real Madrid, Barcelona'yı...

6 yorum:

Mucoid dedi ki...

sanki zaplayınca bişiler değişecek..
devekuşunun kendini saklaması gibi olmuş bu..=)

Beercholic dedi ki...

Zaplamak yok, geçgeçlemek var ;)

Adsız dedi ki...

Ohoo derbi öncesi kötü haber. kardeşim ben maçta gerilim, bol kart, hırslı topçu görmek istiyorum eğer alkışlarsa da barcaya yazıklar olsun!

Adsız dedi ki...

bence madridliler barcalı futbolcuları alkışlamalı çünkü onların kötü futbolu sayesinde bu kadar erken ve rahat şampiyon oldular.

Adsız dedi ki...

aceto bey burada şampiyon oldukları için yapılan alkıştan mı bahsediliyor acaba? çünkü ben 2006-2007 seonunda 0-3 biten real madrid-barcelona maçında real madrid tribünlerinin ronaldinhonun golünü hep beraber alkışladılarını çok iyi hatırlıyorum.

devletli dedi ki...

türkiye'deki barcelonalıların zaplamasına gerek kalmadı zaten. ntv'ye üstün hizmetinden dolayı teşekkür etmeliler. ben görmek isterdim ama, bana sormadı kimse.