25 Eylül 2007

Yeni Maradona

Dünya o bıraktığından beri yerine adam beğeniyor. Biraz fiziği biraz tekniği benzeyenin adı Yeni Maradona oluyor. İşte mütevazi bir liste, elbette daha çok adam vardır Yeni Maradona yakıştırması yapılan. Bunlar Arjantinli olanlar. Yoksa Emre de Maradona idi. Diego da Maradona...
1989 Diego Latorre
1990 Redondo
1992 Ariel Ortega
1998 Pablo Aimar
2001 Javier Saviola
2002 Andres D'Alessandro
2003 Juan Roman Riquelme
2004 Carlos Tevez
2005 Lionel Messi
2006 Sergio Aguero

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aguero'dan ümitliyim ben. yoksa ben de mi aynı tuzağa düşüyorum :)

Ortega dedi ki...

Ben de Ortega'dan umitliydim. Maradona'dan sonra 10 numeroya konmasi nedeniyle, beni feci gaza getirmisti.Dunya Kupasi performanslari pek ic acici olmadi ne yazik ki. 98'de Van Der Sar'a kafayi koydu, 2002'de ise takim halinde cuvalladilar. Gerci erken terhis sayesinde, onu Fenerbahce formasiyla gordum ya, o da yeter bana. Galatasaray'a gol atmis olmasindan bahsetmiyorum hic, dikkar ederseniz..

Bize geldi, gurbet ozlemiyle geri dondu.O donemler konustugum Arjantinli bir eleman, "Aslinda Ortega, Maradona'dan cok daha yetenekli ama yurt disina gitmesi buyuk bir hataydi" demisti. Ne diyorsun birader sen? dedim.Hani, ben de hayranim Ortega'ya ama insan biraz destekli sallar yani..

Neyse, onu ilk izledigim gunden bu yana seviyorum..hayraniyim. Son macta oyundan atildi ama hala futbol oynuyor olmasi sevindirici. Alkolizm girdabinda bogulacak diye uzulmustum.

selaminko dedi ki...

zannedersem 2012 yılının sonlarına geldiğimiz şu günlerde bu soru artık tamamen cevabını bulmuştur. Lionel Messi