8 Şubat 2007

Palabra Palabra


Muhtemelen seferadlar getirdiler İspanya'dan beraberlerinde bu kelimeyi: Palabra (kelime, söz). Artık çok mu sallıyorlardı ne; bizde de oldu palavra. El Mundo Deportivo; ki Barcelona gayrı resmi yayın organıdır, fotoğraftaki kıvırcık arkadaşla röportaj yapmış. Frank Rijkaard ne demiş boşverin; palavra deyince aklıma Ajda Pekkan geldi. Başka hangi şarkıda bir kelime bu kadar çok geçer, geçmiştir ben bilmem beyim bilir. Sözleri de kim yazmışsa ne septik bir vatandaşmış ya; bittiğinde "evet mına koyim palavra, hadi yürüüüüü" diyesi geliyor insana.
aynı sözler söylediğin hep boş sözler
sana nasıl anlatsam bilmem ki
kolay sözler
bu hergünki sudan sözler boş vaatler
artık bitsin sus hiç konuşma
anlamam kendini hiç yorma
belki tatlı tatlı bu yalanlar
gül kokan rüzgârla nasıl geçermiş gelecek yıllar
yere iner mi gökteki yıldızlar
dinleyemem bunlar hep boş laflar
aşk bitince sözler neye yarar
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra
hepsi palavra inanmam sana
ne romantik bu sözleri çok dinledim
çok dinledim
hepinizde aynı taktik aynı yalan
beğenmedim
başlayınca sen susmaz mısın
gülüyorum haline anlamaz mısın
belki tatlı tatlı bu yalanlar
gül kokan rüzgârla nasıl geçermiş gelecek yıllar
yere iner mi gökteki yıldızlar
dinleyemem bunlar hep boş laflar
aşk bitince sözler neye yarar
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra
palavra palavra
hepsi palavra
inanmam sana
palavra palavra palavra
palavra palavra palavra

1 yorum:

Trofolo dedi ki...

"Başka hangi şarkıda bir kelime bu kadar çok geçer, geçmiştir ben bilmem beyim bilir."


Beyin degilim ama soyliyim.
Gokben'in "Yak gönül Yak" adli sarkisi