9 Aralık 2009

Penaltı Öyle Atılmaz Böyle Atılır

Debrecen-Fehervar

24 yorum:

JCP dedi ki...

hakem de ne yapacağını şaşırmış bakıyor öyle etrafa:)

havyarsız dedi ki...

yazıktır yahu! ha ile gülüyorum.

Adsız dedi ki...

aceto biraz geç kalmadın mı yayınlamak için.. ama yinede süper

Thai dedi ki...

golden sonra kalecinin tepkisi komik. sinirden neredeyse maçı bırakıp gidecek.

Halim dedi ki...

besbelli yillik kazancini maça yatirip 'üst' oynamis

Koray dedi ki...

ahuaha, çok güldüm ya :))))
golü atan adamın iki takım arkadaşı da direk yere yığılıyo, ama bence üzüntüden değil, gülmekten yarıldıkları için :D

Cihan dedi ki...

Adamın canı penaltı çekmiş besbelli.

michael vronsky dedi ki...

Yalnız hakemin durumu çok komik. Adam şaşkınlıktan santrayı dahi gösterememiş.
Önce "noluyo lan burda" der gibi bir hareketi var, sonra sağa sola bakınışı falan, süper.

perseverative dedi ki...

acaba penaltiyi yapan arkadas da bu mu?

aradadusunur dedi ki...

aceto bu görüntü baya bir eski olması gerekir. Yanılıyor muyum?

goksal dedi ki...

baya geç kalmışsın ace.

BT dedi ki...

@goksal, ibt, fox
Çok özür dilerim. Bir daha geç kalmam. Gerçekten eşsizsiniz.

varol döken dedi ki...

erken gelmekten iyidir geç gelmek...

genç arkadaşlar bunu yazsın bir kenara, ilerde lazım olur...

morientes dedi ki...

Yalnız maçın ayrı bir önemli tarafıi maçın macaristan kupasında çeyrek final maçı olması ve ilk maçı fehervar takımının 2-1 almış olması. Bu gol olmasa uzatmalara gidecek veya statülerinde her ne varsa o olucak :D

hadesperado dedi ki...

ahahaha bambaşkaymış bu olay ya,
sağol BT abi, saygılar...

ayrıca geç olsun güç olmasın gençler, dimi varol... :)

cem dedi ki...

bu "gec kalmissin aceto" muhabbeti de süper. "ben izledim bile, hayatim youtube basinda geciyor" diye bagirmak sart. sen izledin diye silinsin mi internetten abicim nedir yani?
bugün hala oflu hoca'yi dinlememis insanlar var. biraz rahat olun

Adsız dedi ki...

Başlı başına travma sebebi:)

ix dedi ki...

Yahu abartmayın. Bülent abi bu olaya tepki göstermese kimse çıkıp geç gelme muhabbetine takmaz. Hem youtube başında ömür geçirmekle ne alakası var allasen Cem?

Flaco`nun ishali dedi ki...

iyi ki gec olmus, gormemistim onceden.
sahane gol, bir de kaleci felan gercekten maci birakip gidiyor gibi

vselcuk dedi ki...

Recep cetin in eline su dokemez

Taxden dedi ki...

Hakem kesin kamera şakası var diye kamera arıyor gibi. Ne olur biriniz bir şey söyleyin der gibi.Başlık harika olmuş. Elinize sağlık. Ayrıca olay eski de olsa ben yeni duydum hatta gördüm. Duyup görüp söylemeyenleri tokatlamak lazımmış.:)

Santiago dedi ki...

http://www.nationalturk.com/jens-lehmann-tuvalet-video

bunu zaman gecmeden yayınla baride bazı arkadaslar $ukelalık edemeden kapasın agızını

MustafaAGCA dedi ki...

Çok eğlenceli :D

cem dedi ki...

anti-klise timindeyim de. hemen klisgenleri zimbaliyim dedim.
aceto'nun soylemesine gerek yoktu. videoyu gorur gormez kesin simdi birileri "oo coktan izledik bunu" yazar dedim refleksle.

youtube basinda omur gecirmek metafordu diyelim. asil tepkim kendini bi konuya adayip, yarattigin kucuk dunyada bas ogretmencilik oynamaya, tutturabildigini ezmeye idi. benim toleranssizligim bu toleranssizligadir.

yoksa "sen avukati misin olm" diyenlere "sana kemik atan oldu mu" der 80'lere selam ederim