14 Ocak 2009

Delgado-Yusuf-Iliç

Yusuf Şimşek'in Beşiktaş'a transferi postunda not düşmüştüm. Mantıklı sebep, Delgado'nun sakatlığının uzamasıdır diye. Diz sakatlıkları önemli, İtalya'da tedavi olan Delgado'dan da net bir haber gelmedi. Yusuf, Beşiktaş'ta başarılı olur mu? Denizli bu sezon şampiyon olamazsa gelecek sezon takımın başında olmaz. Bu kararı kendisi mi verir yoksa Demirören mi, bu çok önemli değil. Kısa vadede tanıdığı bir adamla günü kurtarmak Denizli'nin tercihi. Mesela gidip Beşiktaş'ın Paf takımı maçlarını seyrettiğini sanmıyorum. Yusuf da takım şampiyon olursa bir sezon daha kalır Beşiktaş'ta. Onlarca futbolcu var tabii alternatifi olarak. Ben bugün transfer haberi gelen tanıdık bir isimden bahsedeyim. Sasa İliç, Salzburg'dan Larissa'ya kiralık gitti. Ben olsam Beşiktaş'a Yusuf'u değil, 32 yaşındaki İliç'i alırdım.

20 yorum:

Sinan Kolat dedi ki...

Yazik olmus Ilic'e, cok daha iyi yerleri hakkediyor. GSde de gayet iyiydi, hele o unlu BJK macindaki performansi inanilmazdi

Fatih Güler dedi ki...

İliç'i bugün bile -rotasyonda olsa dahi- Galatasaray kadrosunda görmek isterdim...

pclion dedi ki...

Türkiye'den hiçbir takımın Sasa İliç'e talip olmaması akıl alır gibi değil. Larissa büyük bütçeli bir takım değil, neredeyse her Süper Lig takımı karşılayabilirdi İliç'in yıllık ücretini...

Barizzio dedi ki...

Üstat, o konuda tabi yabancı kontenjanı da önemli oldu. Artık Beşiktaş'ın böyle bir kadrosu var: transfer edilip kiraya verilen ya da tribünde oturtulan yabancı oyuncular..

okka dedi ki...

8 yabancı durumu var bjknin yabancı birini almadan önce takımdaki yabancılardan birini göndermek lazım.

jose dedi ki...

Oyun zekası muthıstı.Trabzonspor alabılırdı Ilıcı.Neden tercıh etmedı hayret dogrusu..

gianfresco dedi ki...

Eskişehirsporla adı geçiyordu ve heyecanlanmıştım biraz ama olmamış demekki.

apaç dedi ki...

ben olsam direk geri çağırırım. oynamasa da olur.

emre çolak'a, serdar eylik'e bir şeyler katsın yeter.

devletli dedi ki...

galatasarayımızın golü... 22 numaraa... saşaaaa... iliiiiiiiiiiiiiç! aaah ah...

Alper Öcal dedi ki...

Tümer'in Larissa defteri de kapandı diyebiliriz o halde Iliç'in bu transferiyle...

Unknown dedi ki...

demirören galtasaray'ın eskisini almam diyor ama :)

Yasin dedi ki...

@Mourinho ve @aceto;

Ilic haberini okuyunca biz de Trabzon alsaydi keske Yusuf'un yerine dedik, Colman'dan daha faydali olacagini dusunuyorum ben de

Adsız dedi ki...

yabancı kontejyanı mı var bjknin nasıl gidip ilici alacak...

BT dedi ki...

Yabancı kontenjanı sorusu var. Cisse ve Seric'e hemen bir ucak bileti kestirirdim..

müşkülpesent dedi ki...

trabzon veya beşiktaş iksinden biri parası neyse takası falan filan herneyse verip gaziantepspordan tabatayı almalılardı üstüne ver serici ver colmanı ver gitsin batuhanı al tabatayı

bu arada ilic bir numaralı adamımdı larissa yerine gs dahil herhangi bir türk takımında görmek isterdim

Minero dedi ki...

Antep Tabata'yı kesinlikle satmaz. Bu arada bu haberi duymadan Facebook'ta arakdaşım olan türkyede oynamış eski bir Sırp futbolcunun grupları arasında Kapitan Ilic diye bir gruba rastladım tesadüfen. Sanırım Ilic kendi ülkesinde de çok sevilen ve deger goren bir futbolcu...

FASLI dedi ki...

Bence Yusuf'a haksızlık yapılıyor.En verimli olacağı yılları,silik ve başarısız geçti.Medyada hep 'akıllandım' beyanatları geçip durdu.Bilirsiniz; bazı futbolcular,yeteneklerinin hakkını veremezler.Sergen Yalçın gibi İbrahim Akın gibi...Sasa ve Matejas'dan geri kalır ne kariyeri ne de yetenekleri var.Ancak Fenerbahçe'nin şampiyonluğuna etki eden maçlarda,pas vermek yerine şut çeken,şut çekmek yerine pas veren halleri,gözümün önünden hiç ama hiç gitmiyor.

Deli Karpuz Yerim dedi ki...

Fotodaki Red Bull logo kardeşliği müthiş:)

neverLander ® dedi ki...

@aceto

abi beşiktaş şampiyon olamazsa karar büyük ihtimalle denizli'ye kalmaz. kontrat 6 aylık.

Unknown dedi ki...

Aceto yine mükemmel bir tespit yapmıs sezdirmeden;

mustafa denizli günü kurtarma cabasında bi adamdır herzaman...bir takımı senelerce calıstırmak felan onun derdi değildir.. bjk de kalıcı olmayı düşünse paf maclarını gider izler.. bir kere izlememiştir idda ediorum..izlemicekte... o anca gider yusufu alır ve onun için gider aydını gözden cıkartır.. ulan bari vericeksin üzülmez'i ver ..
bak yine aklıma geldi sinirleniorum..