7 Ocak 2009

Akşam Sefası

13 yorum:

Atakan dedi ki...

afiyet olsun :)

mondo trasho dedi ki...

zeytin, kızarmış ekmek, erimeye meyletmiş kaşarlar, kanepe kamuflajlı turşu ve zeytinler... "şampiyonların kahvaltısı" derim ben buna. kurt vennegout'a selam göndererek... mis...

krema dedi ki...

of tapasları özledim

töbrettin böbrek dedi ki...

akşam sefası. böyle bir çiçek ismi vardı galiba.

dchetin dedi ki...

yanında buz gibi bira ister.

jose dedi ki...

abi ocakbaşına ne zaman toplanıyoruz:)

Julien Dekosta dedi ki...

aperitivo!

Güçlü dedi ki...

abi, gecenin bu saatinde (00:42) eve döner dürüm söylemek zorunda kaldım...koyma böyle fotoğraflar rica edicem :)....

Güçlü dedi ki...

soslu,soğanlı döner dürümü gövdeye indirdim (01:22). böyle fotoğraflar koymaya devam et, rica edicem :))...

insivible dedi ki...

kurt vonnegut guzel yaziyo valla bakuninlerden falan baslayarak, yemekler de guzel ama nerede hardal?

domestos dedi ki...

okko'nun peynir dolgulu jalapeno biberleri yakışır oraya...

Aduban dedi ki...

Zoban'ın eli değmişe benziyor bunlara :)

varol döken dedi ki...

@aceto
benim hala Umut'um var...