5 Ocak 2009

%100 Adanalı

15 yorum:

bahtiyar dedi ki...

boynundaki hac yerine muska koy sal mahalleye. super resim.

Mithra dedi ki...

ömer üründül'ün bir maç sırasındaki yorumuna aynen katılıyorum aynı mahallenin delikanlısı görünümü var.Kesin kanında bizden izler taşıyor

nebilim dedi ki...

bu bizim mahmut yaa..azeridir kendisi..

erdemkursat dedi ki...

mallorca nın forvetinin barca ya attığı golü izledim, acaba yanlış forvetimi aldı fenerbahce !

Adsız dedi ki...

Adam Türko yaa =)

L.E.N. dedi ki...

Göğsünü açan erkek kadar aduket çeke çeke dövülesi bir erkek daha yoktur.

N'apıyorsun abi, sevişecek miyiz ? Git evinde soyun dökün allasen.

Yeni nesil v yakalı, bedene yapışan tşörtlerinden kıllarını sergileyen yurdum ortam çocuklarına ise değinmek istemiyordum ama şimdi farkediyorum ki çoktan fena değinmişim.

Tiksindim lan hayattan.

cakarkeyf dedi ki...

Sicilyalıyıgh allahın adamıyıgh :)
Bu herif bir bahane bulur Beckham'e dalar derim.

Akay dedi ki...

aceto bu adamın gay olduğunu adanalılar öğrenirse olay çıkarırlar.. :) hamamcılar odasının yaptığı gibi... :)

alengir dedi ki...

Gattuso aslın da Sivas'lıdır ,hatta Zara'yı güzelleştirme ve kalkındırma derneği başkanı!

Unknown dedi ki...

Babam fazla futbol seyretmez..
Ne zaman Gattuso'yu görse "bizim hemşo" geldi der..

Bir Balili
İki Gattuso
Koy Doğu'ya oranın çocuğu dersin..

ADE dedi ki...

Adanalıyık..
Alllahın adamıyık..
Biz direk allaha baglıyıkk..
Gattuso'yu aramıza almayııık.. :)

Adsız dedi ki...

adanalıyık,allahın adamıyık.

Adsız dedi ki...

@Akay
gercek mi saka mi yapiyorsunuz algilayamadim. gattusa gercekten gay mi? (lütfen saka oldugunu soyleyin:))

Akay dedi ki...

hayır bildiğim kadarıyla ( bu nedemekse:))gattuso gerçekten gay. hatta inter taraftarları onunla ilgili bi pankart açmışlardı zamanında...

jugador dedi ki...

sakalını seviyim senin. bu sakalın argo bir ismi var bizim yörelerde :=