13 Kasım 2008

Van Nistelrooy Sezonu Kapadı

4 sakat haberinde adı geçiyordu, ben iyimser yazmışım. Real Madrid'de Van Nistelrooy sezonu kapadı. Geçen hafta; 6 hafta yok manşetleri atılmıştı. ABD'de kontrolden geçti, dizi kesip biçecekler ve 8 ay topa dokunamayacak. Real Madrid hemen sağlık kurulu kovsun(!) Ara transferde santrfor için saldıracaklar. İlk aday Huntelaar, iki Brezilyalı Dentinho ve Gilherme de listede. Carlos Tevez de yazmışlar ama Man. United ve Alex Ferguson ile kan davalı olan Real Madrid Arjantinliyi zor alır. Van Nistelrooy deplasmanlarda Real Madrid'i çıkartan ve top tutan adamdı. Barça'nın Eto'o'yu kaybettiği dönemdeki kadar sarsılacaktır Real Madrid...

30 yorum:

aksilaz dedi ki...

arda sakatlansa bu kadar uzulmezdım

felix mourinho dedi ki...

real madrid'in son 2 sezondur transfer harekatı hücum yönünde hep hollandalılar oldu. van der vaart, sneijder, robben vardı hatta drenthe bile alındı hücum hattında da nistelrooy vardı heralde artık huntelaar olur.

Adsız dedi ki...

Ramon, wave your hand :)

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Barcelona'nın başarısını,Van Nistelrooy'un önümüzdeki 8 ay futbol oynayıp oynayamamasından(genel sağlık durumundan değil) daha çok önemseyen ve Aceto'nun da dediği gibi Eto'o sakatken Barcelona'nın çektiklerini hatırlayan biri olarak,bu sakatlığa seviniyorum.Benim gibi düşünmeyenlere saygı duyuyor,ama bunun için bana "ağız dolusu" küfür edenlere,aynen karşılık veriyorum.Ne kadar iğrenç bir insanım değil mi?

devletli dedi ki...

çok kibar dile getirilmiş. ben olsam real madrid direkt s**tı derdim. iyi ki ben dile getirmiyorum o zaman. yeni forvet falan da almasınlar, raul, higuain, saviola, bueno yeter real madrid'e. saviola iyi topçudur, şimdi bile kadroya giremezse yazık. ama misal david villa gelirse kimsenin itirazı olmaz. ya da theo walcott (offf)

soldado nerede?

teritori dedi ki...

futbol artık olmaması kadar sertleşti. insan vücudu bunu kaldıramıyor.

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=14381288

Ögeday Karabulut dedi ki...

Güzel giden bir günümü bu haber zehir etti.Hem Real Madrid hem Nistelrooy açısından çok üzüldüm.

L dedi ki...

walcott? ruud'un yerin walcott? o da güzel...
ayrıca higuain yeter diyebileceklere de o adamın her maçta 4 gol atamayacağını hatırlatmak gerek sanırım.

hadesperado dedi ki...

kötü olmuş gerçekten...
Barçalı Caceres bu sakatlık bizim için iyi oldu demiş ama 14 Aralıkta RVN bile kurtaramaz Reali...

@aksilaz; aceto yorum bölümü, bir forum değil o yüzden polemiğe girmek istemiyorum ama "Arda sakatlansa bu kadar üzülmezdim" ne alakadır arkadaş??? zaten bıktık usandık sakatlıklardan...

serkan dedi ki...

Hollandalı gazına gelip Huntelaar'ı almazlar umarım.. hiç'in dediğine de katılıyorum (higuain'e o kadar güvenilemez, RVN ya da o ayarda olamaz) ama iki sezondur İspanya'da ve avrupada oldukça deneyim kazanmış bir Higuain şu an ki Huntelaar'dan çok daha iyi RVN'cilik yapar (ileride top saklamak, takımı hucuma çıkarmak, sırtı dönük oynamak vb pivot santrfor görevleri)

Alper Öcal dedi ki...

Brezilya ligini yakın takip ederim. Dentinho ile Guilherme oyun tarzı olarak RVN ile alakası yoktur.

Özellikle Guilherme fizik olarak henüz Avrupa'ya hazır bir isim değil. Bunları almaktansa RM'nin elindeki Saviola'yı değerlendirmesi daha mantıklı olur.

L dedi ki...

real alır mı almaz mı o ayrı ama, şöyle bir mesele var:huntelaar ne zaman büyük bir takıma gidecek? veya "gidecek mi?"

vts dedi ki...

@ vakilinchuk
Seni bilemem ama Van Nistelrooy hakkındaki görüşlerin yeterince iğrenç ve saygı duyulacak cinsten değil.Edilen laflara çelik ayna yap bize döner onlar belki.

Acısı var tabii geçen yıldan,mayıs ayından,şampiyonluğun kremasından, 4 golün 1'inden.Nasıl unutulur ?
Unutulsa da Hollandalı iyileşir,gelir gene sallar Barcelona'ya.İşte o unutulmaz.

perseverative dedi ki...

Real'de Podolski sesleri derim ve çekilirim kenara..

devletli dedi ki...

@hiç, hadesperado'nun yorum bölümünü foruma çevirmeme konusundaki olumlu düşüncesini taşımakla beraber, rvn'nin yerine mutlaka rvn tipinde, ayarında, kilosunda, saç renginde topçu almak lazım gelir şeklinde düşünmeden walcott'u önerdim ben (haddizatında walcott gelsin bayram ederim). tamam walcott'la rvn'nin alakası yok. ama rvn'nin yerini rvn doldurur düşüncesi de ömerüründülce (gına) "hakan şükür tipi santrfor lazım kaleye arkası dönük takım arkadaşlarını oyuna sokan" babından gibi geldi bana. nasıl hakan şükür'ün yeri dolmazsa rvn'nin de yeri dolmaz. kaldı ki daha da yavaşlayan rvn & raul ikilisi var. ama takıma eşit derecede katkı sağlayacak bir futbolcu, taktik değişiklikle walcott olabilir. misal diğer öneri villa da "rvn tipi santrfor" değil. o yüzden biri villa biri rvn. umarım yanlış anlamamışımdır.

higuain de iyi topçudur. zaten her maç 4 atacak olsa real madrid'de işi ne, gider peygamberliğini ilan eder.

kanatlarda robben, walcott, drenthe, sneijder, ilerde raul, higuain, saviola falan iyi iş yapar. hatta robben raul walcott 3lü forvet darmadağın eder kanımca.

devletli dedi ki...

perseverative, hakkatten yahu!

apotiker dedi ki...

guiza yı verelim sevaptır aziz başkan takasda kabul eder

Genel Sekreter Vak dedi ki...

@vts,

Diyosun...Olayının "insancıl" davranmak falan değil Real Madrid fanatizmi olduğunu düşünüyorum,şahsen,zaten 2.parafta yazdıkların beni doğruluyor.Yok,çok "insancılım" diyorsan,adam öldüde onamı sevindik kardeşim?33 yaşına gelmiş adam,milyon dolarları cukkalıyor senelerdir,adı belli kalitesi belli.Bugün oynamaması Real Madrid'e zarar verir,kendisine de ancak moral bozukluğu.E benim açımdanda Real Madrid'in cehennemin dibine kadar yolu olduğuna göre?Yok şu sakatlığı 18 yaşında yeni parlayan bir adam yaşar,ona sevinirsem gel eleştir,yada Van Nistelrooy hayati tehlike arz eden bir duruma düşer,harbiden "iğrenç" olur o zaman sevinmek.Yok hocam,bu insancıllıksa ben o kadarda insancıl değilim...

Ama zaten bu insancıllık değil dediğim gibi...Real fanatikliği...Messi sakatlansa,Eto'o sakatlansa görürdüm...

bRn dedi ki...

Huntelaar akla gelenlerin başında oluyor ister istemez ama haftasonu sakatlananlar kervanında yer aldığını da unutmamak lazım. Ligin ve kendisinden beklenenin altında geçiriyor sezonu, 6 gol onun için az bir sayı. 6-7 hafta oynayamaması bekleniyor ki Ocak ayını bulacak sahalara dönmesi...

Formsuz ve sakat bir oyuncu ilk tercih olur mu bilemiyorum.

vts dedi ki...

vakilinchuk,
Olay Real ya da Barça fanatizmi değil.
Messi sakatken derbi maçına yetişemese veya önceki maçta atılırsa buna sevinirim.Neticede Lampard gibi olmasını beklyemezsiniz futbolculardan.10 maç oynadıktan sonra 1-2 maç kaçırmaları gayet normal ve bunun da derbi haftasına denk gelmesi karşı taraf için avantaj olur.
Ama kaç yaşında olursa olsun böyle bir adamın oynayamamasına üzülürüm.
Ronaldo 32 yaşında,bir sürü sakatlık geçirdi ve hala çabalıyor oynayabilmek için.Şimdi R9 eski günlerdeki gibi Barcelona forması giyiyor olsaydı bu haline sevinmem mi gererirdi ?

SkyCaptain dedi ki...

Arsenal'den Adebayor yada Chelsea'den Drogba ilaç olur ama bırakırlar mı?

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

1 casillas
2 raul
3 raul
4 raul
5 raul
6 raul
7 raul
8 raul
9 raul
10 raul
11 raul

entrenador: CAMACHO

Genel Sekreter Vak dedi ki...

@vts,
Herkesin öncelikleri farklıdır.Futbol ve seyir açısından bakıp Van Nistelrooy'u,Ronaldo'yu izlemek,daha doğrusu futbolun kendisini izlemek her zaman önce gelir diyorsan,ki benim anladığım bu,buna saygı duyarım.Fakat,Barcelona'nın çıkarları daha önce gelir diyen bende bu fikire katılmam.Futbolu hepimiz seviyoruz,fakat 32'lik Van Nistelrooy bana yeni bir şey vaadetmiyor sahada neticede.Ama kendisi Real için gerçekten önemli bir oyuncu.Onu izleyememe pahasına,Real'in ondan mahrum kalmasını yeğliyorum,buda benim fikrim.Daha fazla uzatmayalım,sonuç olarak saygıyı falan geçtim ama "ağız dolusu" küfrü hakedecek bir fikir beyan ettiğimi düşünmüyorum.Diyeceğim budur.Önceliklerim farkı,belki ben biraz fazla Barcelona fanatiğiyimdir,kim bilir...

vts dedi ki...

@vakilinchuk
Küfür konusunda, ''RVN 6 hafta yok'' başlığı ve hemen altında ''bu sakatlık iyi oldu'' yorumunu görünce yollamıştım o yazıyı.
barça'dan biri sakatlanır da sevinirsem daha ağırını yaz,kabul.
ben Galatasaraylı olmamama rağmen Uğur Uçar'ın sakatlığı geçsin diye umutla beklerken o ilk yorumu kabullenmem mümkün değil..

matiasemilio dedi ki...

bu sene nistelrooy izlyemiycez desene abi ya..üzüldüm:(

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Nistelrooy 20 yaşında mı?Hayır...
Nistelrooy'un diz kapağı 3'e mi bölündü?Hayır...
Nistelrooy'un rolüyle Uğur'un rolü bir mi?Hayır...

Ben de Galatasaray'lıyım.Uğur'un sakatlığı normal bir sakatlık olsa sevinen insanları pek eleştirmem.Onun yokluğu yüzünden 4 post yukarıda bahsi geçen arkadaşı çekmek zorunda kalıyoruz zira...

Neyse ne.Fikrinden ziyade zihniyetin bozuk bana göre.Daha ne diyeyim....

devletli dedi ki...

aslında gitti gidecek adriano da çok iyi olurdu ama kadro şu haliyle adriano'nun ızdırabını kaldıramaz. tabi olsa iyi olurdu.

ben de podolski diyorum. yanına da walcott. of aman.

varol döken dedi ki...

@ramon
even aragones is better then camacho? what camacho my friend, he should be fired from osasuna soon!

Umur Burak Ayaz dedi ki...

@devletli
Real Madrid Soldado'yu Getafe'ye sattı sene başında.

Real Madrid ŞL'de yoluna devam edecekse Arjantin'den, Brezilya'dan topçu getirmesi daha mantıklı değil mi? Ya da ŞL'ye katılmayan bir takımdan futbolcu alması daha mantıklı geliyor. Tamam, lig için dünya üzerindeki her futbolcuyu alabilirsiniz ama ŞL'de RvN olmadan işler sarpa sarar.

Jofute dedi ki...

Delikanlılar restleşiyor,kahvehane ortamı oldu iyiden iyiye burası,yazık oldu bloga...