13 Kasım 2008

IF

14 yorum:

Mr.Eko dedi ki...

Yine yaptın yapacağını Bülent ağbi..

IFK Göteborg?

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

Isla Fısher???

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Arkadaş,off ama ya...Hayattan soğuyorum bunları görünce...Asla bu kadar güzelini bulamayacağım,bulsamda avucumu yalayacağım gerçeğiyle yüzleştikçe...

jose dedi ki...

Isabellı Fontana

Unknown dedi ki...

Bu nedir ya..
Sienna'yı biliyordum ama bu ablanın adına vakıf olamadığım için çok ayıpladım kendimi şu an...

Bu şahsın ismini merakla bekliyorum..

devletli dedi ki...

ı-ıh. çirkin bu. olmamış.

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

Birth Name: Isabeli Bergossi Fontana
Nationality: Brazilian
Date of Birth: July 4, 1983
Place of Birth: Curitiba, Brazil
Height: 5 ft 10 in
Eye Color: Blue
Measurements: 34-23-34
Agencies: Storm Models, Women Management, Traffic Models, Louisa Models

Isabeli Fontana is one of many successful models.......

Isla Fısher dedim ama onun gözler kahve bariz.Hani ısık falan dedim ama tutmadı.

Fuzzy Logic dedi ki...

Sansimi zorluyorum:

Immanuel Fofana!

bce dedi ki...

ablanın 2 koca eskitip 2 tane de cocugu olduguna inanmak güc..

josemarcelosalas dedi ki...

Isabeli Fontana.
(gözler yalan söylemez)

jose dedi ki...

ılk bılen olmak güzel:)

mcdonell dedi ki...

benim birader de takıntılıydı kendisine bir dönem (lan takıntılı diyince kızı okul önünde beklemiş gibi oldu ama neyse)

Furion dedi ki...

IF she was mine... piyüüü:p

Julien Dekosta dedi ki...

budur