11 Nisan 2008

Drama

5 yorum:

roupertOne dedi ki...

Nobrega Braulio kaleciyi de çalımladı tam boş kaleye gönderecekti ki ayağı kaydı orada. Tur orada gelecekti. Sonra o kaygan çimler Lucio'nun ayağını kaydırdı aynı yerde Getafe'ye borcunu öder gibi.
Ama aynı nankör çimler 115. dakika'da Abondanzieri'yi, dolayısıyla Getafe'yi yaktı. Gerçekten de Aceto tam anlamıyla drama. Bence o çimleri yolup oraya yeni çimler eksinler.
Bayern bu kupanın favorisiydi ama kupanın hiç bi basamağını haketmediler bile. Yazık...

Ku.Ba dedi ki...

Dün gece yataga erken gireyim dedim, lakin bu maçin uzatmalarinin oynandigini ve Getafe'in aninda skoru 3-1'e tasidigini gördügümde "Lan, bu Almanlar yapar yine yapacagini." diyerek takilip kaldim ve Bayern'in beni haksiz çikarmadigina sahit oldum.

Neyse, böylelikle Avrupa'da Türkiye bir nevi temsil ediliyor hâlâ (Hamit). Bari böyle teselli bulalim.

Bu arada çocuklari almasinlar artik statlara. Yazik be.

(Ayrica aglayan çocugun fotografi ardindan, "nihaha!" diye gülen kötü adam Kahn'in görüntüsü acimasiz bir seçim olmus. Kiniyorum seni Aceto.)

Adsız dedi ki...

oliver kahn sen nasıl bir organizmasın.

Adsız dedi ki...

Bence Kahn da sevinçten ağlıyor, üst fotodaki hüznü az da olsa hafifleten bir tablo, eğer Kahn'a ya da Bayern'e ozel bir antipati yoksa...

Adsız dedi ki...

Sevgili Ku.Ba, unutmayalim ki, UEFA yari finali'nde Hamit'in yani sira Zenitli Fatih Tekke de Türkiye temsilcilerinden. Yari finalde karsi karsiya geleceklerine göre, bu sene finalde (Bayern finale kalirsa, Hamit'in iyilesmesi zor olacak) bir Türk futbolcusunu izleyebilecegiz.