10 Nisan 2008

7 Genç Yıldız

La Gazzetta'dan sezonun en iyi 7 genç yıldızı. En büyükleri Ryan Babel 21 yaşında. Ufaklık ise 17 yaşındaki Bojan. 7 gençten 4'ü takımlarında direkt 11 giyiyor. Walcott, Babel ve Pato daha o çizgiyi yakalayamadılar. Ronaldinho ve Messi'nin sakatlığı Bojan'ın önünü açtı Barça'da. Aguero bu 7'linin kesinlikle en iyisi. Ivan Rakitic, Lincoln'un veliahtı olarak geldi, 20 yaşında bir yıldız adayı için Bundesliga performansı iyiden öte. Pato sezon ortasında oynamaya başladı. Theo Walcott'un Liverpool maçındaki 60 metre topla deparı ve asisti ne olduğuna dair bir belge. Ryan Babel, Arsenal karşısında turu getiren adamdı. Benzema ise bence bu grubun Aguero'dan sonra en iyisi. Tabii farklı mevkilerdeki bu gençler için bu en iyi yargısı ne kadar doğru olursa.
La Gazzetta'ya göre kim kime benziyor peki? : Aguero, Messi'ye (alakası yok) ; Babel, Henry'e (bence Anelka); Benzema, Trezeguet'ye (olabilir), Bojan, Butragueono'ya (buna ok) ; Pato Careca'ya (çeyrek asır oldu, yorumsuz); Rakitic, Boban'a (40 fırın ekmek yemesi lazım), Walcott, Owen'a (sonu benzemesin).
Yorumlarda Mondo Trasho der ki: "bu ne biçim iş? gazete rakitiç yerine søren larsen fotoğrafını yayınlamış! olmamış! " Vallahi tebrikler, bitirdin La Gazzetta'yı...

20 yorum:

tknycl dedi ki...

la gazetta'da grafiker olarak çalışmak istiyorum..allahım bu nasıl dekupe hepsi yaratık gibi çıkmış.özellikle pato'yu ördeğe benzetmiş helal olsun..

mondo trasho dedi ki...

bu ne biçim iş? gazete rakitiç yerine søren larsen fotoğrafını yayınlamış! olmamış!

L dedi ki...

ulan koca la gazzetta rakitic'i tanımıyor veya resmini karıştırıyorsa daha ne densin ki.

aceto abi, 2. satırda bojan yerine "boban" yazmışsın.

tknycl dedi ki...

"aceto abi, 2. satırda bojan yerine "boban" yazmışsın."

salih abi orada zaten boban yazıyor..rakitiç'in tarzına benzettikleri boban..bu arada salih abi sen facebook'a üye misin?

xxxxx dedi ki...

benzema trezeguet'ten cok henry tipinde bence ki benim izledigim kadarıyla topa ikisinden de daha hakim. topla oynayabilen golcü tipinde. çok beğeniyorum ben bu adamı.

Adsız dedi ki...

Corriere dello Sport, krkic'i iki defa yazar, la gazetta fotoğrafı karıştırır. bide fotomaça gülüyoduk, "haftanın onbirini" 10 oyuncudan yapınca...

Yağız Gönüler dedi ki...

rakitic hakkında bikaç satır:

http://romanistabukowski.blogspot.com/2008/04/vincent-kompany-ve-ivan-rakitic.html

Ömer Şahin dedi ki...

ben bu Pato'yu sabah başlayıp öğlen yemek arası verip 15 saat boyunca dinlenmeden dövsem hiç sıkılmam. Tipe bak... şımarık...

L dedi ki...

hocam, benzetmeye demiyorum ben. o sonraki kısımda. ilk başta önce "boban" yazıyordu. sonradan düzeltti aceto.

oldu mu?

Adsız dedi ki...

bu senin belkide en gözden kaçan ama en iyi çıkışlarından biride schalde kalecisi manuel neuer'dir.

Ortega dedi ki...

Hani nerdeyse ilk posttan beri bu bu blogu takip ediyorum ama itiraf etmeliyim ki; bu yazının altına girilen yorumlar kadar beni güldüren başka bir yorum silsilesi olmamıştı.

Bunu neden yazdım bilmiyorum, orası ayrı...

Adsız dedi ki...

sanırım pato denen herif önümüzdeki bir kaç dünya kupası gol krallığını domine edecek.

Ömer Şahin dedi ki...

Bence Pato aynı zamanda önümüzdeki birkaç en nefret edilen oyuncu anketini de domine edicek. Bizde bunun gibi bi İsmail Güldüren var herifi ülkede bir annesi seviyor birazcık da babası.

Ortega sen Myspace'te var mısın?

Adsız dedi ki...

genç semih'i unutmuşlar olmamış

tknycl dedi ki...

bu arada yeni çıkan yıldız adaylarına messi benzetmesi yapılıyorsa yaşın kemale erdiğinin de belgesidir dostlar...zaten dünkü manu maçında tribünde eric cantonayı 60 yaşında nobel almış fizikçi tipinde görünce bunu iyice anladım..daha düne!? kadar bu herif kaldırmıyor muydu old trafford'u ayağa..alex ferguson'un ağzından sakız düşmüyor muydu yeaaa diye bağırırken??
şaka maka italya'da dünya kupası yapılırken bu starlar kundaktaydı..

muhder dedi ki...

fabregas yok mu walcottun olduğu listede yahu =/ bu arada bu topçuların tamamı benden küçükmüş. 22 yaş ne iğrenç birşeymişsin sen, iğrendim şimdi yaşımdan bi anda. biz daha okulda sıra çürütelim adamlara bak.

Adsız dedi ki...

nickfallin'in de Pato'yla ne alıp veremediği varmış, bilemedim. Şeker gibi çocuk yav.


Sen kuduruk.com'da var mısın? : )

L dedi ki...

abi fabregas artık olgun/tecrübeli sayılıyor, ne genci:)

alperensaylar dedi ki...

o da doğru adam 17 yaşından beri ilk 11'de oynuyor.

muhder dedi ki...

fabregas 87 doğumlu arsenalin beyni,sonuçta 20 yaşında aguero da a.madridin banko oyuncusu ama listede var.