8 Nisan 2008

Boş Adamlar

Ortada bir tahmin var. Önce parametreleri yazmak lazım: FIFA sıralaması, bahis şirketlerinin verdiği oranlar, futbolcuların yıllık kazançları, ülkedeki yıllık bira tüketimi (ne alakaysa), futbolcuların bonservis bedelleri. Bunları almışlar artık çarpmış, bölmüş, kare kökünü almışlar. Yapan Avusturya'lı Raiffeisen Zentralbank'ın analistleri ve "Euro 2008'i kim kazanacak?" diye bir rapor koymuşlar müdürlerinin önüne. Ben olsam direkt kovardım bunları. Efendim, kupayı Çekler alacakmış, penaltılarla İspanya'yı devireceklermiş finalde. Çekler, Rosicky de olsa sürprizde tutuyordum ama şimdi çok zor diyorum. İspanya'nın bahtı karadır, finalde penaltıyla kaybederse şaşırmam. Yarı finale İtalya ve Almanya gelecekmiş. Almanların yarı finale geleceğini tahmin etmek için analist olmaya gerek yok ki! Polonya, Rusya, Portekiz ve Hollanda da gruplardan çıkacakmış. Bizi kafadan eve yollamış Avusturyalı bankacılar. Kardeşim koysana o parametreye rakıyı, mangalı, kavunu, beyaz peyniri, görelim biz de çeyrek finali. Fransızlara karşı da bir gıcıklıkları söz konusu. Onlar da bira tüketiminden sınıfta kalmıştır kesin. Bağlayalım konuyu; bankacı milleti -alınganlık olmasın(!) en azından Avusturyalı olanları- futboldan anlamıyor, gitsin ters repo yapsınlar. O da neyse işte!...

11 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

"Ters repo aslında repodur arkadaşlar. Aslında müşteriler repo yaparken ters repo yapar. Repoyu yapan bankadır."

Her bankacılık eğitiminin klişe paragrafıdır.

alt + 168 dedi ki...

ispanya'dan ben de umutluyum ama bashtsız garipler.. almanya ve italya sahaya 10ar kişi çıksalar gene yarı finale ite kaka gelirler gibi.. çek'ler her turnuva gizli favori olurlardı ama nedved yok rosicky yok bu turnuva grupları geçtikten sonrası pek güneşli değil onlara..

ronaldo böyle oynarsa bakalım portekiz neler yapacak..

Unknown dedi ki...

ben geçen sene o bankayla bozuşup bankamı değiştirince Türkiyeyi doğal olarak hemen eve yolladılar.

avusturya da hesap açmak isteyene tavsiyem, sakın Raiffeisen'e uğramayın.

ayrıca bira tüketimini baz alıyorlarsa almanya ve avusturya final oynamalı bence.

L dedi ki...

abi o bu değil de, bu maskotlar arasındaki yakınlık hakkında bir şeyler yazsan:P
nedir bu kepazelik ya, aa, koskoca organizasyon:P

untildie dedi ki...

Son dünya kupasını hangi takımın kazanacağını tutturmuştum -en azından bu avusturyalıların uyduruk parametreleri gibi karışık değil- her takımın özellikle favori lerin teknik direktörlerinin daha önce ki başarılarını karşılaştırdım tabiki sonuçta M.Lippi efendi hem italya ligi şampiyonlukları gibi birde şampiyonlar ligi zor bir turnuvada 3 defa final görmüştü. Önümüzdeki turnuvada ben bile ihtimal bile vermiyorum ama Sinyor Terim(Türkiye) in dahi şansı var diğerleri ise portekiz,yunanistan,rusya bunlar benim yarı final ihtimallerim.

Adsız dedi ki...

Süpriz oynamak isteyenler sistem kuponlarında düşünebilirler.

Banker Yakup Banker Yakup

Adsız dedi ki...

http://img204.imageshack.us/img204/5052/ronaldinhonunannesimiguoj9.jpg

ronaldinhonun annesine kocaelispor atkısı verdik :D "bunuda yaz" derler ya aynen öle işte :D

simon t. dedi ki...

kupayı çeklere verdilerse bu kriterler dizisinden bir tek içilen biraya bakmışlar demek oluyor. çekler avrupa'nın en çok içenleri. güzel de hani biraları.

Ugo Fantozzi dedi ki...

raporun linki budur, benim almancam yetmez, yeten ve merak eden baksin...
http://www.rzb.at/eBusiness/rzb_template1/1023296711504-NA-471732017160149076-NA-NA-DE.html

ahmetico madrid dedi ki...

bence oturup bu organizasyonda bizim ne işimiz var diye düşünsünler, toplamda kac gol yerler onu hesaplasınlar.

Pads dedi ki...

Ya video da bu arkadaslar bu kadar samimi degillerdi, sanirim Guti olayindaki gibi paparazzi kurbani oldular. Saclar falan da Gay Pride'dan firlamis gibi, ama tabi butun tercihlere saygimiz sonsuz.