19 Mart 2008

Robocop Ramon

Biraz Tanju biraz Aykut kuşağından. Yolu hiç Avrupa'ya düşmemiş. Kariyerinin en sıkı yılları da 89-93 yılları arasında River Plate'de. Ramon Medina Bello. 91 Copa America ve 94 Dünya Kupası'nda Arjantin milli takım kadrosunda. Sonrasında soluğu Japonya'da almış. Mış'lı anlatıyorum çünkü bu adamı tanımıyorum. İlginç fotoğrafı sonrasında araştırdım. 89-90 sezonunda şampiyon River Plate'in kadrosundayken arkadaşı Robocop yapmışlar gazeteciler. Foto muhabirleri her zaman böyle yaratıcı(!) fikirler peşinde koşarlar. Galatasaray'da Hagi'yi bile ata bindirmişlerdi Mahşerin 4 Atlısı manşeti altında. Hakan Şükür, Okan vardı 4. kimdi, gelmedi aklıma. Bir de kaleci Martinez'in Sakarya'da oynarken giydiği Örümcek Adam kostümü vardı.

5 yorum:

yorkut dedi ki...

Yakın zamanda "Komando Nobre"yide unutmamak lazim.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=8037205&tarih=2008-01-16

fataliyev dedi ki...

Çeribaşı Lucescu ve Fatih Sultan Tekke'yi de unutmamak lazım..

her hatırladığımda kıs kıs gülerim.

kutay dedi ki...

komando nobre cidden 1 numara :)

mcdonell dedi ki...

futboldan alakasız olacak ama, söz konusu kostüm olunca örümcek adam kıyafeti giymiş Ferhat Güzel' in kalbimdeki yeri apayrıdır.

ShadoW dedi ki...

Piyasa yaptığı ilk zamanlar yeni maradona diye anılırdı. popüler bir futbolcuydu. Parayı tercih edip Japonya'ya gittiğini hatırlıyorum. şöyle bir sitesi var, meraklıları buyursun:

http://elmencho.blogspot.com/