17 Mart 2008

Mancini ve Ibrahimovic

Mancini'nin Liverpool mağlubiyeti sonrasında "sezon sonunda bırakıyorum" açıklaması bana Aziz Yıldırım taktiğini hatırlattı. Yıldırım da kaçan şampiyonluk sonrası "gidiyorum" ile eleştirileri bertaraf etmişti. Mancini'ye dönersek, bu bir haftada yediği ikinci posta futbolcusundan. Liverpool maçında Figo oyuna girmek konusunda arıza çıkartmıştı bu kez İbra, Palermo maçında oyundan çıkışında Mancini'yi ters köşeye yatırdı. Maçın bitimine 12 dakika kala yerini Crespo'ya bırakan Ibra'nın Mancini'ye uluorta bu tavrı sergilemesinin tek bir açıklaması var. Başlar ayak olmuş oralarda. Bu hareket bir teknik adamın bittiği andır. Rijkaard'ın yeri de yine benzer bir vukuat ile tartışılır olmuş, Eto'o oyuna girmeyi reddedip Hollanda'lıyı medyanın önüne atmıştı.

4 yorum:

Taylanov dedi ki...

Futbolcular saha içinden objektif olarak oyunu izleyebiliyorlar mı? Bu merakımı hiç yenemedim. O yüzden bu tarz hareketler sonrası -benim gözümde- futbolcu mu biter koç mu bilemiyorum.

orkun dedi ki...

"Taylanov", prensip olarak tamamen haklısın ama malesef şu andaki Inter'de Mancini mi Zlatan mı dediğin zaman Zlatan ağır basıyor (en azından Moratti'nin desteğinden önce öyleydi), o çakal da bunu bildiği için kafayı öyle çeviriyor zaten. Tabii, Mancini de diğer tarafa bakan başka adamının başını yine böyle "sevecen" okşar mı, o da ayrı mesele.

orkun dedi ki...

Bu hikayenin üstüne şimdi de Metin Diyadin - Sergen işi oluyor, tepesinden vurulası Eskişehir yönetimi Metin'i kovalamak için saniye tereddüt etmiyor! Eskişehir'in tekrar lige çıkmasını hevesle bekliyordum, artık değil, tabii...

Unknown dedi ki...

ben zlatan kalır mancini gider diyorum...