21 Mart 2008

İtalya Derbisi

Ne Milan ne Roma ne Lazio ne de Fiorentina. İtalya derbisinin iki tarafı onlar: Inter ve Juventus. Juventus şampiyonluk yarışında olsaydı çok daha zevkli olurdu ama Serie B'den gelip Şampiyonlar Ligi vizesi almak da yetecek onlara bu sezon. Fiorentina 5 puan geride ve 4 puan arkasındaki Milan'ı savuşturursa onlar da Şampiyonlar Ligi'ne gidecek. Moggi skandalında Juventus'un yıldızlarlarını kapan Inter şimdi onlarla vurmaya çalışacak. Ne kadar adilse işte! Maç cumartesi akşamı 21:30'da. Bu maçtan Sevilla-Atletico Madrid 'e yatay geçilir...

5 yorum:

Yağız Gönüler dedi ki...

Juve alırsa Roma şampiyon olur diyor ve kenara çekiliyorum.

King Santillana dedi ki...

İtalyan basını da "İtalya Derbisi" yazıyor bugün. Ben yanlış mı biliyorum ? Bu maça İtalya Derbisi denmesinin nedeni ikisinin de hiç seri-B'ye düşmemiş olması değilmiydi ? E Juve'de artık düştüğüne göre niye hala İtalya Derbisi deniyor buna ? Başka bir sebep daha mı vardı acaba ?

n0s dedi ki...

7 kızkardeşlerden sadece bu ikisi hiç küme düşmediği dolayısıyla her sezon karşılaştığı için bu maça italya derbisi denmiyor muyduore???

Unknown dedi ki...

hayatta en sevdigim takim ile en sevmedigim takimin maci, seneye gumbur gumbur geliyoruz bu arada.

n0s dedi ki...

ben onu daha once soylemiştim ercan durumu olmuş heahe ne şarkıydı be