14 Şubat 2008

Süleyman Seba'yı Özlemek

" “Ne” olduğu ya da olmadığı kamuoyu tarafından yıllardır çok iyi bilinen “pembe kazaklı” Hıncal Uluç’un, temsil ettiği ahlak anlayışının pisliği içinde er ya da geç boğulacağına inanıyor ve bu zat’a cevap dahi vermenin lüzumsuz olduğunu düşünüyoruz"
Yukardaki satırlar Beşiktaş kulübünün resmi sitesinden, yönetimin resmi görüşleri. Süleyman Seba'yı özlemek için bir sebebi daha var artık Beşiktaşlıların. Hıncal Uluç 'un vereceği cevabı merakla bekliyorum... Trajikomik olan Beşiktaş yönetim kurulunun bu açıklamayı şu cümleyle bitirmesi: "Kamuoyuna saygılarımızla duyururuz"

13 yorum:

OnoreWanKenobi dedi ki...

Tarihi, Fenerbahçe-Galatasaray rekabeti arasına sızmaya çalışmaktan ibaret bir jimnastik kulübü ve başkanından bahsediyoruz.

gultig dedi ki...

bu kadar guzel bir tesbit olabilir mi? ben bu adamdan biktim artik, inonuya mac izlemeye gitmiyorum bu adam yuzunden, ustune ek$iden de uctum, bu adam hakkinda ileri geri konustum diye. dus artik yakamizdan....

orkun dedi ki...

Olacak iş değil gerçekten ya, kantarın topuzu inanılmaz şekilde kaçmış vaziyette!

Adsız dedi ki...

Tarihi, Fenerbahçe-Galatasaray rekabeti arasına sızmaya çalışmaktan ibaret bir jimnastik kulübünden değil 104 yıldır bu ülkenin futboluna çok şeyler katmış, çok önemli futbolcular yetiştirmiş, taraftarı Türkiye'deki tribün kültürünün en renkli yüzü olmuş, milyonlarca dolarlık değeri olan bir kulüpten bahsediyoruz. Bu açıklamayı yapan yönetimden utanç duyuyoruz, en çok da papağanların önüne attıkları fındık, fıstıklar yüzünden.

Adsız dedi ki...

çarşı neden hala demirören'e karşı değil anlamıyorum

ahmetico madrid dedi ki...

sevindim ben bu aciklamaya. kendi ipini cekiyor yildirim efendi. umarim gidi$ini hizlandirir bu ucuz sozleri.

ery dedi ki...

sadece taraftarin dikkatini basarisiziliklardan ve yanlis transferlerden uzaklastirmak, ortak bir dusman yaratmak icin yapilmis talihsiz bir aciklama... sayin demiroren ve yonetiminden daha baska turlu bi politika beklenemezdi zaten... asil uzucu olan ise, onursal baskanimizin bi kere bize kirilmis oldugu gercegidir...

Kartal Bafiler dedi ki...

Taraftarlar arasında da sevenine rastlamadım henüz,problem şu ki adamın etrafında kardeşim sen yanlış yapıyorsun diyebilen birileri yok.Bababası var ama o da ne kadar frenleyebilir bilmiyorum.

Ayrıca Hıncal ayıp etmiş,Demirören de bokunu çıkarmıştır.

"Hextor meydit" adlı arkadaşı da yoğun tarihi bilgileriyle başbaşa bırakın.

Adsız dedi ki...

bu sezon Galatasaray Beşiktaş maçından önce NTV her zamanki maç öncesi yayınlarına GS menajeri Adnan Sezgin'i ve Beşiktaş menajeri Sinan Engin'i konuk etti.
Maç öncesi açıklamarı ve duruşlarıyla bile, iki klüp yönetimi arasındaki fark ortadaydı.
Beşiktaş'ın hiç profesyonel yönetilmemesi, adete 3. sınıf ilçe takımı yöneticisi ağzı ile yaptıkları açıklamalar beni çok üzüyo. Acaba bu adamlar patronları oldukları şirketleri de bu kadar kötü yönetiyorlar mı?

Ali Aydin dedi ki...

Besiktasın tum basarısızlıkları mustehaktır.
boyle bir baskana sahip olan ve alısılagelmis asil carsı durusunu sergilemeyen besiktaslı dostlarıma hayret ediyorum..

Halkın takımının basında olan bu adamın sportif nezaket ve dustur'dan bihaber olması ise baska bi celiski..

fataliyev dedi ki...

kupaların, şampiyonlukların, galibiyetlerin zerre kadar önemi yok. bu herif yüzünden beşiktaş o kendine has saygıdeğer duruşundan uzaklaştı. kulübe en büyük zararı kulübün başkanı veriyor. üstelik başkan denen bu tüpçü, hala milyonların değil kendisinin haklı olduğunu savunuyor.

ağır bir şizofreninin pençesinde olabilir. gerçeklikten kopuş başlamış zira...

Adsız dedi ki...

alışılagelmiş carşı duruşu mu ?? o duruş değilmiydi sebayı yuhalayan serdara saf tutan ondan sonra loca muhabbetinde taraf değişip demirörenci olan ve bugun gıkı çıkmayan !!

pandora dedi ki...

bu vukuat bir değil beş değil on değil... bu başkan ve yönetim hala beşiktaşın başında duruyor.. inanılacak gibi değil..
70'li 80'li yılların mantığıyla klüp yönetme devrinin bittiğini birileri söylesin bunlara...
ayrıca yukarıda konuyla alakası olmayan yorumlar yapılması şaşırtıcı.. acizlik olsa gerek...
kedi köpek birbirini yer, kartallar yukardan izler..