24 Aralık 2013

Beşiktaş Formaları Kitabı Kampanyası



Proje Hakkında
Merhabalar,
İsmim Barış İzgördü ve New York’ta yaşayan, futbola karsı büyük bir sevgi besleyen bir Grafik Tasarımcıyım. Futbola olan bu büyük sevgimin çoğunluğu aynı zamanda taraftarı da olduğum klüp olan Beşiktaş’a karşı içimde olan karşılıksız sevgiden gelmektedir. Beşiktaş 1903’de kurulmuş bir Türk spor Klübüdür ve halen ülkenin en büyük spor klüplerinden birisi olmaya devam etmektedir. Klüp aynı zamanda benim de doğup büyüdüğüm şehir olan ülkenin en büyük vilayeti İstanbul menşeilidir. 15 yıldan fazla bir süredir gurbette olduğumdan, aile fertlerim dışında hayattaki en büyük özlemim de Beşiktaş’tır.
Bu sıla hasretini biraz olsun dindirebilmek için son 10 yıllık süre zarfında bu formaları biriktirmeye başlamıştım. En sonunda, bu formaları güzel bir proje ve güzel bir yardım işi için kullanmaya karar verdim. Tüm kolleksiyonumu içine alan ve bende olmayan formaların resimlerini de diğer kolleksiyoncu arkadaş, kardeş ve abilerimden aldığım bir kitap tasarladım. Tarihi formalarımızın resimlerinide kendi imkanlarımla dijital ortamda yeniden ürettim.
Bu kitabin tüm geliri Amerika ve Türkiye’deki ihtiyaç sahibi olan Lösemili çocuklar yararına olacaktır. Kesinlikle kar amacı gütmeyen, kişisel bir projedir ve şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Neye ihtiyacımız var ve siz ne alacaksiniz?
Öncelikle bu kitabın baskısı için bir finansman gerekmektedir. Paylaşılan video ve resimlerden de görebileceğiniz gibi ciltli bir baskısı ve kaliteli bir kağıdı olacaktır. Sadece 2000 adet limitli sayıda baskısı yapılacak ve 1903 adedi numaralandırılacaktır. Matbaa olarak global anlamda pek çok araştırmadan sonra en nihayetinde en uygun olan işletmeyi buldum ve kampanyaya en uygun olduğunu düşündüğüm bir matbaa ile anlaştım. Bu kampanyanın ilk amacı matbaa masrafını karşılamak olacaktır. Bu kampanya sayesinde kitabın belli sayıdakı adedi zaten satılmış olacak ve geri kalanının satışı ile de daha çok gelir elde edilmesi için satış yoluyla bağış toplanacaktır.
Bu kampanyadaki rakamları minimum bağış miktarlari olarak görmeyiniz. 1 dolardan başlayıp dilediğiniz miktarda bağışta bulunabilirsiniz.
Etki
Bu kampanya ile eminimki milyar dolarlık şirketlerin bağış kampanyalarıyla boy ölçüşemeyeceğim, ama yinede -ufacık da olsa- bu kampanya benim gibi futbol fanatiklerinin de etrafindakiler için yararlı olabileceklerinin bir delili olacaktır. Dahada önemlisi, her bir dolarlik yardım, Lösemili çocuklar için yemek, barınma ve sağlık hizmetleri olarak kullanılacak ve bir fark yaratacaktır.
Daha başka nasıl yardım edebilirsiniz?
Eğer parasal anlamda yardım edemiyorsaniz, sakın üzülmeyin. Sadece tüm arkadaş ve tanıdıklarınızla bu kampanyayı paylaşırsanız, bu bile yeterli olacaktır. Ne kadar çok paylaşım olursa, o kadar çok projenin gerçekleşmesine yaklaşılacağını umuyorum.
Teşekkürler

1 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

Paylasiminiz icin cok tesekkur ederim. Umarim gerekli finansmani bulur ve projeyi basariya ulastiririz. Basaracaksak hep beraber yapmis olacagiz.