12 Temmuz 2010

Günün Filmi

Şampiyon İspanya. Günün Filmi: Los Lunes Al Sol (Güneşli Pazartesiler)
SANTA: Las ocho mil pesetas, por ejemplo. ¿Cuánto valen ocho mil
pesetas?
[Lino lo mira sin entender]
LINO: ¿En euros?
SANTA: En pesetas. ¿Cuánto valen ocho mil pesetas en pesetas?
LINO [Se encoge de hombros] Ocho mil pesetas
SANTA: Pues no. Pues no. ¿Lo ves? Para mí ahora, moralmente valen
mucho más
RICO [Duda] ¿Diez mil?
SANTA: Mucho más. Diez millones. Más. Cien mil.
LINO: Joder, Santa, qué chorradas dices, cómo van a valer ocho mil pesetas
cien mil millones

10 yorum:

Alper Öcal dedi ki...

Çok denedim ama beceremedim bu filmde bir şeyler bulmayı :(

40'a merdiven dayak mıdır acaba mesele :)

WTF dedi ki...

bu film bu kadar mutlu bir son için biraz hüzünlü olur ama isim tam oturmuş

outlaw dedi ki...

los lunes al sol'ün bence yilin degil, asrin filmi olmasi lazim, ama hadi neyse...

blogumun adini filmden aldim, böyle ha deyince bir seye isim vermek hic yapabilecegim bir is degildir aslinda, ama bu sefer hic düsünmeden ismi yapistiriverdim. kesinlikle muhtesem bence...

orkun dedi ki...

Güzel filmdi.

Bu arada, Jimmy Jump yine çıkmış ortaya, sıkı hırpalamışlar garibimi.

varol döken dedi ki...

@alper
hiçbir şey bulamadıysan beleştepe'den maç izleyen ispanyollar'da kendinden bir şey de bulamadın:)

güzel filmdir güneşli pazartesiler, insanı vapurlara çağırır...

ama ispanya seni hiç sevmiyorum biliyor musun?

bir cruyff ve hollanda hayranı hüzünlü pazartesilerden bildirdi...

kutay dedi ki...

25 yaşındayım=)
en sevdiğim 10 film arasına kesin girer.
içinde futbol geçen filmlerden biri olması ayrı güzelliği,

Unknown dedi ki...

Bu kült yapımı herkes bilmez.Futbol ağırlıklı bir blogta bu filmi bilenleri görmek gayet sevindirici

ultrAslan dedi ki...

sevdiğim bi abim tavsiye etti diye arkadaşları toplayıp gece yarısı izledik ama büyük hayal kırıklığı...

zevkler ve renkler tartışılmaz bunu iyi bilen biriyim lakin bu film şimdiye kadar izlediğiniz en iyi 10 film arasına giriyosa şimdiye kadar boşuna yaşamışsınız derim...

Kerem dedi ki...

@ ultraslan, zevkler ve renkler tartışılmaz deyip başkasının zevkini bu kadar hoyratça eleştirmen doğru değil. film benim de en sevilenler listeme girer ve bugüne kadar boşa yaşadığımı sanmıyorum. son derece derin, ince ve duygusal bir filmdi. baş karakterin mahkemede borcunu ödeyip sonra gidip bir daha lambayı kırdığı sahne harikaydı. haksızlığa uğrama karşısındaki isyan daha iyi nasıl anlatılır bilemiyorum.sadece aklıma gelen bir sahneyi yazdım. senin en sevdiğin filmler listeni de merak etmedim değil. harry potter falan?

ultrAslan dedi ki...

@ Aman Kaptan

zevkler ve renkler tartışılmaz deyip kendi fikrimi söylüyorum birader bunun için senden de başkasından da izin almam.kendi fikrim sadece beni bağlar başkası katılır katılmaz anlamı içinde kendi fikrim it's my idea.senin yazdığın sahne sana göre harikaysa bana göre çok sıradan anladın bu da benim fikrim.bide boynundan büyük işleri merak etme çok fazla da espri yapma yerli yersiz harry potter yaparlar adamı.boşa yaşamak içinse önce yaşamak lazım sen şimdi git çok sevdiğin 10 filmden birinin baş rol oyuncusunun ismini öğrende soran olursa sakallıydı falan deme.