25 Ocak 2010

Xavi-Puyol vs. Robinho

Adamın ne mal olduğunu biliyorlar tabii. 3 ay öncesinden başlamıştı bu transfer dedikodosu. Henry'nin yerine adam arayan Barcelona için Robinho yazılmaya başlandı. Mark Hughes hala görevdeydi. Onunla anlaşamayan Robinho şimdi Mancini ile de papaz oldu. Takımdaki iki kankası da Galatasaray'a gitti. Barcelona'da Puyol ve Xavi, Guardiola'ya "Soyunma odasının havasını bozar. Alma bu adamı" demişler. Robinho da 11 garantisi istediğinden Manchester City'de valiz topluyor. Dunga'nın Santos'a git dediği söyleniyor. Kürkçü dükkanına... Bu vesileyle Gravesen'e de selam çakmış olalım...

23 yorum:

Can dedi ki...

Abi sen selam çakmışsın,Gravesen de Robinho'ya fena çakmış :))

Egé dedi ki...

God of War'daki eleman gibi ya,kavga etmek isteyeceğim son adamlardan Gravesen,saygı duyarım diyerek uzamak en güzeli.
Kratos Gravesen.

vakilinchuk dedi ki...

Ödüm kopuyordu be.Afferim Xavi,afferim Puyol.Anlamadığım bu adamların düşündüğünü Pep,Txiki filan nasıl düşünemedi?

feetdeep dedi ki...

BÜLENT ABİ GALATASARAY ALAMAZ MI?

Metonet dedi ki...

habertürk Galatasaray'a getirmiş Robinho'yu. City teklif etmiş hatta:)))

madridista dedi ki...

nerde okudugumu hatırlamıyorum ama Fenerbahçe için de adı geciyor :)

Robinho kafası calısmayan yetenekli futbolculardan biri bence.Aklı basında birisi olsa Real'den ayrılmazdı , son sezonunda cok iyi oynuyordu Madrid'de.

BT dedi ki...

@feetdeep
Blogda bizim futbolumuza dair transfer spekülasyonlarında görüş belirtmiyorum. Anlayışla karşılamanızı dilerim...

A.B.T. dedi ki...

şu yumruk için bile sevilir gravasen

Ruzgar dedi ki...

oldum olası beğenmedim bu robinyoyu, hakkatten anca sirkte iş yapar ama gravesen öylemi hacı ;)

Clean Shit dedi ki...

harry kewell'ın kontratı feshedilecek gibi söylentiler dolaşıyor ortalıklarda.. sezonu bile kapatmış olsa yerine "hagi'nin kendisi" alınmayacaksa ne 20lik dos santos ne şımarık robinho için kewell'ın kontratı askıya alınamaz..o yönetim martta gider..

bonaventure dedi ki...

BT cevap vermiş kadar olmuş. robinho gelirse ardayla sabri bir yerlerde sıkıştırır onu;)

juan dedi ki...

ben bu işi anlamıyorum: arkadaşlar karar verin GS mi büyük kewell mı?Adam aylardır sözleşme imzalamadı,oysa geldiği zaman müzmin sakattı,adı unutulmuştu.şimdi onu bu günlere getiren takımına ve taraftarına naz yapıyor.olacak iş değil.kewell'ın gönderilmesi doğru karar.bunca zamandan sonra madem hâlâ şüpheleri var,o zaman bizimle işi olmaz.gitsin kendisine daha büyük takım bulsun,tabii ki alan olursa.

mre dedi ki...

robinho ve dos santos söylentileri üzerine bişeyler karalamak istedim. caner bu kadar formdayken, keita dönüyorken, 2 ay sonra da olsa kewell gelecekken hatta arda'yı da orada oynatma imkanın varken ne gerek var bir kanat adamına daha. al sağlam bir orta saha keyfini sür şampiyonluğun. illa kanat alınacaksa caner'in tapusunu al.

juan dedi ki...

Ayrıca 31 yaşında, sakatlık sorunu olan bir yıldızın yerine 21 yaşında bir yıldız almanın neresi eleştirilir anlamıyorum.

sukullaci dedi ki...

resimler çok süper olmuş ya ilk resim ne yav :D biblo gibi çıkmış. ikinci resim zaten korkunç!

Mehmet Reşit dedi ki...

İlk resim eski Gırgır'ın Karakuşaklı Bekir'ini hatırlatıyor. Fondaki beyefendinin pozu da ekstra bir lezzet katmış.

Halim Çağrı dedi ki...

@juan
şurası eleştirilir. dos santos da aynı jo gibi 4 aylığına kiralık alınacak. sen elindeki kewell gibi bi adamı sırf dos santosu 4 ay oynatıcam diye gönderirsen eleştirilirsin tabi doğal olarak. ayrıca sözleşme imzalamamasına kendince kılıflar aramak da ne kadar doğru bilmiyorum. adamın bi ailesi var ingilterede. gelmiş 31 yaşına. tabi düşünecek onları.
kewellin kontratı fesh edilmeyecek askıya alınacak söylentileri var. bekleyelim görelim.

oralardaniyivurur dedi ki...

Nötr olduğum bir karşılaşma olan Chelsea - Barça maçında bile Iniesta'nın son saniyede attığı gole ister istemez GOOOOL tepkisini veren ben, Robinho Barçaya tüm sempatisini kaybettirirdi

juan dedi ki...

@Halim Çağrı
eğer dos santos dediğiniz gibi gelecekse hiç gelmesin ama sanmıyorum ki o da 4 aylığına gelsin. bu transferler zamanında malatyaspor'un eder'i getirmesi gibi olmasın. malatyaspor eder'i malatyaya getirdi ama sadece 1 maçta oynadı ve gitti.kısa heyecanlar büyük klüplere göre değil.. kewell konusunda da öyle ya da böyle kewell'ın burada kalmak istemediği belli oldu, gönderilmesi neden bu kadar tepki alıyor anlamıyorum, kendisi kalayım diyo da yönetim göndermiyo ki.

Cem Kalay dedi ki...

Ne Robinhosu :) Öyle birşey olsa asla sevinmem bir gs'li olarak. Bende Xavi gibi düşünüyorum. Aman aman gitsin eski klübüne.

Totalfutboll dedi ki...

3lü tamamlansa nede güzel olurdu :)

QuaresmA dedi ki...

dos santos avrupa futbolundaki en büyük balondur. galatasaraylılar çok istiyorlar ama neyini istiyorlar ben pek anlamıyorum. serdar özkan gibi, aydın yılmaz gibi veya ne bileyim can arat gibi genç yetenek değil, sadece "genç".

robinho konusunda ise; genel olarak guardiola'nın transfer yapmayı bilmediğine kanaat getirdim ben. olabilir, çok başarılı antrenörler de transfer yapmayı bilmeyebilirler. rafa benitez, martin o'neill falan. hleb, cacares falan barcelona klasında olmayan adamlar. veya ne bileyim eto'o yerine ibrahimovic de olmadı. eto'o hadi gidiciydi de yerine git mehmet yıldız'ı al, ersen martin'i al, veya ne bileyim hüseyin kartal'ı al ama ibrahimovic'i alma be kardeşim. barcelona'ya bi celal kolot şart.

thsunamy dedi ki...

Biri gelmesi için Kewell gidecekse, biri gelmesin. Mantıklı filan düşünmek istemiyorum. Biz onu her türlü sakatlığıyla, kronik rahatsızlıklarıyla sevdik. Ve lakin, sesimizi yönetime nasıl duyururuz? galatasaray.org'a mesaj bıraktım ve fakat...