28 Eylül 2009

Until We Score

Mirror dokundurmuş, güzel de olmuş...

17 yorum:

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

şukela =) yerinde de olmuş bence..

immo guitti dedi ki...

müthis yaratici olmus

D.Saunders dedi ki...

hahhah süper

Rommel dedi ki...

churcill'in torunlarına yakışır bi espri yapmışlar :)

E-SARIZ dedi ki...

Ama ne yapsın Bay Ferguson, futbolu "seviyor" işte.

fata1ty53 dedi ki...

Mükemmel.

The Gunners dedi ki...

tam olduğu gibi aslında chelseaye de yapılabilir aynısı

baho dedi ki...

haha harika,nefret ediyorum bu takımdan

reis dedi ki...

abi city maçı içinse beğenmedim son saniyede golü city atsa hiçbirşey olmayacaktı

bu arada sahada giren taraftarı yumruklayan bellamyye büyük ceza gelecekmiş ingiltere polisi sorgulama başlatmış adamlar bizden çok ilerde ya herşeyde

futbolvefenerbahçe dedi ki...

Şans iyinin yanındadır. Manu haketti.
Ama ince espri nefis cidden. Futbol bu esprilerle güzel.

Doğan Kelleci dedi ki...

Muhteşem bir zeka ürünü... alkış.

CT dedi ki...

Bunu görünce bu haftadamı uzatmada attılar diye baktım 2-0 rahat kazmışlar bu sefer.
Flying dutchman de the guardian ın kapsamlı bir analizi vardı.
http://vliegendenederlander.blogspot.com/2009/09/lord-triesman-ve-cetesi.html

hell why not! dedi ki...

City fena harcandı harbiden.

James dedi ki...

Bu akşam Star Şampiyonlar ligi maçı vermiyoyormuş, iyice terbiyesizlik bu yaptıkları ben iki maç verirler diye beklerken dizi koymuşlar yayına. Uydudan veren kanallar varmı maç biliyormusunuz?

ELANO dedi ki...

'hafta içi futbol' postu yok mu bülent abi?

Soka dedi ki...

bu sene Premier lig'in ilk 7 haftası sonrası sıralamada ilk 11 takımın henüz beraberliği yok! 7 hafta sonra inanılmaz bir istatistik! Bu son dakika golleride bu büyünün bir parçası olabilir!

Roman Iazaroff dedi ki...

15+ dk uzayan denizli-fb maçı için de benzer espriler yapılmıştı.

tabii, fb tarafının sesi daha gür çıktı "yeterince uzamadı"ya döndü iş. ne de olsa şampiyonluk gitti :p