25 Temmuz 2007

Ver mamayı pedallara

Velet zamanımızda bisikletim var mıydı hatırlamıyorum, yoktu galiba. Kendi kazandığım parayla bilmemne marka bir arazi bisikleti almıştım ama binesim yok. Kazık kadar adam olmuşuz, çek şortu çık Etiler'e adamı bozardı o zamanlar. Tepecik yolu'ndan kaptırmış geliyorum, itin teki havlayarak bana doğru koşuyor, sıçtığımın bisikletinde 18 vites var ee geri vites yok tabi. Bastım gidiyorum, köpekle kafa kafaya gireceğiz, en son gördüğüm arka tekere havlayarak girdi, yırttık o gün. Bir daha da binmedim. Amsterdam'da imrenmedim değil ama orada da tabana kuvvet dedik.Neyse ben Fransa Bisiklet Turu'na bağlanayım buradan. Haberleri değil sadece manşetleri okuyorum o sitede bu sitede. Oldum olası kıl olmuşumdur bu sporu takip edenlere, kılkuyruklar vardır böyle; "hocam 4 saat bisiklet seyrettim Eurosport'ta"derler. Ulan neyi seyrediyorsun, herif pedala basıyor işte. Terliyor, su içiyor, kenardan sünger veriyorlar, kafasına sıkıyor, başka bir atraksiyon yok. Sporcularının alayı da mamalı zaten. Dopingi basan rampayı önde çıkıyor, her yıl aynı manşetleri görmekten bıktım. Adamların gece kaldıkları odaları basıyor jandarmalar, heriflerin odaları nöbetçi eczane gibi, nandrolon fışkırıyor her taraftan. Bisiklet sporuna bir sevenlerin alayına iki diyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"tour de dopingé" artık fransa gazeteleri tur öldü tadında manşetler de atmaya başladılar lakin bende seyrediyorum kuamdaya atana kadar elimi kanal değiştirmek için geçiyor birkaç dakika