24 Temmuz 2007

Cassano lavuğu

Memleket toprağından uzakta gazetelerin spor sayfalarını takip ederken manşetlere bakıp günlük mizah dozumu da atıyordum içime. Adriano ve Ronaldo Fener'de manşetlerini hiçbirşey demeyeceğim. Gündemden düştüler, haberleri eskidi diyeceğim yarın Fotomaç yine Adriano geliyor der o başka . Son günlerde Cassano yazılmaya başladı, önce Fenere sonra Galatasaray'a. Bu adamı oldum olası sevmem. Bari'den Roma'ya 20 tekliğe gelmişti, kontratının bitimine 2 sene kala pirelendi. Giderim ha, bak gideceğim ile yedi 1.5 sezonu. Roma en sonunda serbest kalıp elinde patlamasın diye Real Madrid'e verdi geçen sezonun ortasında 5 milyon eurocuğa. Lavuk kalktı Capello taklidi yaptı şebeklik kontenjanından, kameralar yakalayınca forma yüzü göremedin vatandaşından. Neyse bugüne geleyim. Schuster, Avusturya kampına götürmemiş; sen Madrid'de düz duvarla pas yap demiş buna. Hadi yeteneğin hakkını verelim de bu adam neden takım bulamıyor peki? Cevabı basit yılda 4.5 milyon euro kazanıyor ve bu parayı ona verecek takım yok. Aynı Roberto Carlos gibi. Real Madrid, Fiorentina'ya satmaya kalktı. Fiorentina'da verilen en yüksek ücret 1.5 milyon euro. Adamlar nasıl versin o kadar parayı Cassano'ya. Vieri'nin 750 bin euro'ya anlaştığını da buraya not düşeyim. Cassano nereye gider? Ben bilmem Fotomaç bilir..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

baptista'nin hanimindan haber bekliyoruz, adriano'nunda kayincosu grip bu aralar ilgilenemiyor. yoksa aliriz. ben demiyorum bunu fottoromac diyor.