12 Haziran 2007

Juan Sebastian Veron aka La Bruja

Bir kulüpten ötekine giderken belki hiçbir zaman dünyanın en pahalı futbolcusu olmadı ama memleketinden Avrupa'ya geldiği ve gittiği güne kadar değiştirdiği kulüplerin ödediği bonservisler toplansa kesin 1 numara o olur: Juan Sebastian Veron. Estudiantes'de başladı, sonra Boca Juniors, Swen Goran Eriksson ile önce Sampdoria'da buluştu, ardından Parma'ya gitti yüklü paraya, sonra yine Eriksson ile Lazio. Lazio onu Manchester United'a sattı. Rezil oynadı o sezon. Premier Ligin en yüksek bonservisiydi. Chelsea aldı, olmadı, kiralık Inter'e gitti, orda da şampiyonluk görmedi. Estudiantes'e, doğduğu kulübe döndü ve geçen sezon Boca'nın önünde kazandıkları o dramatik şampiyonluğa imza attı. Şimdi Basile onu yine Arjantin milli takımına çağırmış, Copa America için..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

*bacagındaki che dövmesiyle gitti lazio da oynadı olacak iş değil
*parma formasıyla bi görüntüsü yıllarca ntv de, italya da geçen hafta adlı programda döndü
*ingiltere tamamen hataydı...
*98 dünya kupasında orteganın gölgesinde kaldı,yoksa kalmadı mı?

fevri dedi ki...

hasta oldum ben bu bloga...
hep boyle gider umarim...
4-4-2'da evvel zaman icinde "kulüplerin ödediği toplam bonservislere gore en pahali oyuncular" listesi yayinlanmisti..
orada var miydi hatirlamiyorum..
arayip bulmak gerek o guzel listeyi..
anelka'da o listeye girmeye adaylardan...

Adsız dedi ki...

parma ve lazio dönemlerindeyken bana göre dünyanın en büyük hücuma dönük orta sahasıydı...çok tartışırdım arkadaşlarla ama benim 1 numaramdı bir aralar... United'a giderek büyüyü bozdu...