18 Ocak 2007

Sakatlanmasaydın NBA'de oynardın


Hürriyet'te memleketi kurtaran röportajlara imza atan Sema Denker diye bir kızcağız var. Hangi dizide ne oynar bilmediğim Kıvanç Tatlıtuğ 'a sormuş: "Aslında siz basketbolcu olacaktınız, öyle değil mi?" Adam da cevap vermiş büyük bir ciddiyetle: "Evet. Ne mankenlik yapmak aklımın ucunda vardı ne de oyuncu olmak. Hayat tesadüflerle dolu işte. 10 yıl profesyonel basketbol oynadım."
Sema kızım heyecan yapmış devam etmiş:" Neden bıraktınız peki?". Cevap kulağa tanıdık geliyor: "Sakatlandım. Sema kızım işte burada bokunu çıkartmış: "Sakatlanmasaydınız belki de NBA’de oynuyordunuz şu an..."
Yavaşş. Var işte bizim memlekette bu. Gençliğinde futbol, basketbol oynayan; harbiden ya da koftiden sakatlandım ayağına yatanların alayı, devam etselerdi; Serie A'da, La Liga'da, NBA'de oynardı anasını satim. Aşağısı kurtarmaz.
Amatör kümede oynuyorum abi, Barcelona istedi beni. O hafta dizim gitti zımpara gibi sahada. Şimdi sürünüyoruz bu ofiste. Olsaydı Luis Enrique ile ne ikili olurdum.
Hadi lennn, dağılın maykıl corduncuklar sizi. Sema kızım sen de akıllı ol biraz.

Hiç yorum yok: