24 Aralık 2006

Bu kadar yeter size!..


Euro 2004 finallerinde İtalya-İsveç maçından sonra Vieri'nin Buffon ile tekme tokat kavga ettiğine dair haberler çıkar İtalyan medyasında. Vieri, Portekiz'deki tüm İtalyan gazetecilere gelin basın toplantısı yapacağım diye haber gönderir. O gün tek soru kabul etmeden ve son cümlesini söyleyip kalkıp gittiği basın toplantısı İtalya medyasına kol gibi girer:

"Sizinle son kez konuşuyorum. Buffon ile kavga ettiğimi yazıyorsunuz. Size tek birşey söyleyeceğim; siz teknik anlamda konuşabilir, iyi oynadı, kötü oynadı, kondüsyonu iyi idi; kötü idi diyebilirsiniz. Gol kaçırabilirim; bu benim için problem değil. Sizin hiçbir düşünceniz beni bağlamıyor çünkü ben sizin için yaşamıyorum. Ne zaman iyi ne zaman kötü oynadığımı biliyorum. Fakat iş karakteri, insanlığımı eleştirmek ise, şunu bilin ki sizin hepinizin toplamından daha fazla adamım ben. Ben saygın bir adamım ve siz, sizden ne kadar daha saygın bir adam olduğumuz konusunda bir fikriniz bile yok. Futbol konuşulacaksa, fikirlerinizi söylemeye devam edin. Buna saygı duyarım. 20 gündür burada beraberiz, işinize saygı gösteriyoruz fakat hiçbirinize adamlığım hakkında laf söyletmem. Bu kadar yeter size..."


Christian Vieri, 32 yaşında, 13 kulüpte forma giydi. Atalanta ile bu sezon sözleşme imzaladı, sakatlığı yüzünden sahaya adım atamadı. "Futbol ekmeğim, kriket keyfim" der.

Hiç yorum yok: