2 Ekim 2008

Zenit vs Real Madrid

16 yorum:

wjker1982 dedi ki...

Zenit taraftari dunyanin belki de en irkci taraftaridir.Lazio Mazio halt etmis,mac cikisi tacik,azeri,afrikali avi yapar bunlar.urperdim kareografilerinden acikcasi.

aşkın dedi ki...

Hey gidi, bir zamanlar Galacticos rakip ceza alanı çevresine yay şeklinde dizilir, aralarında paslaşarak rakip savunmanın açık vermesini beklerlerdi.Açığı görünce duvar pası veya bireysel yetenekle ceza sahasına girip golü atarlardı.O dönemin maçlarını izleyin, bu sahneyi sık sık görürsünüz.Gerçi 2004'ten sonra bunu yapmak mümkün görünmese de zaten Galacticos da o zamanlar bitiş aşamasındaydı.
Zenit maçındaki Real ise neredeyse tersi bir görüntü verdi.Zenit'in her atağında Real 6-7 kişiyle defanstaydı.
Bu anlayışla La Liga şampiyonluğu garanti gibi ama Şampiyonlar Ligi ziyadesiyle şüpheli.Galacticos bir daha gelmeyecek ama bir orta yol bulunmalı.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

el mejor fichaje del madrid en años DE LA RED
esta empanado a por ellos mi madrid! El Higuaín este es más malo...Vaya tela
Enhorabuena a todos los madridistas. bueno ya esta 6 puntitos
lo de que sufrió de lo lindo es relativo, porque hubo momentos en los que dominaba claramente y pudo matar el partido. Lo importante son los 6 puntos que llevamos da igual como se juegue aunque repito que me ha gustado mucho el juego del Madrid...
A POR LA DECIMA!! poderoso real madrid y poderosa Espana!!!
estos italianitos no pueden ni con el Bate, que tristeza que dan... Mierda Juve,Solo Toro

attention giovinco

!!!! HALA MADRID- Mejor Club Del Siglo XX

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

ruud vangol es el mejor y ♫ PINK FLOYD ♫ me encanta. ¡Viva la Champions League
GO LIVERPOOL
HALA MADRID
VIVA RIVER PLATE

Manu dedi ki...

Bi de benim anlamadıgım maç esnasında 'Kartal Gol Gol'tezahüratini mi yaptılar kendi yorumlarıyla??? tempo hızlandı sonra yavaşlattılar sonra tekrar hızlandı..bana öyle geldi ama,bakalım hayırlısı..

Unknown dedi ki...

Heryerde var bizde niye yok yav? Futbola korku vesilesiyle heyecan katıyor bu tip politik duruşlar.

Adsız dedi ki...

@kolpadepresif

gate13 ün horto magiko bestesini değiştirmişlerdir büyük ihtimal ile.

http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E

wjker1982 dedi ki...

krasnaya gorod
eto lucshi klub
eto nash zenit
eto peterburg
budit tag sigda
......
tolka peterburg tolka peterburg

diye guzel tempolu bir tezahuratlarida vardir

insivible dedi ki...

katalan bayragi napiyor orda? ultras in yanina yakismamis

SAFÆ dedi ki...

Maç sonuna kadar susmadılar kafam şiştii valla...

jose dedi ki...

besıktaslılara gecmıs olsun

Godless Killing Machine dedi ki...

Bilmedigimden soruyorum, koreografide irkciligi cagristiran simge hangisi?

Pads dedi ki...

Fotolar guzel de, adamlar stadi dolduramadi Real Madrid macinda. UEFA Kupasi hakikaten kazanananlara yaramiyor genelde, nedense. Hatta bunun uzerine bir yorum yazisi isabet olur bence Aceto.

Aydın dedi ki...

@Godless Killing Machine,
O pelerin giymiş amcalar KKK (Klu Klax Klan) çağrışımı yapıyo...

Liverbird dedi ki...

Ben kapişonlu sweat-shirt sandım onları :)

vselcuk dedi ki...

Mac gunu St. Petersburg daydim. Bayramda turla gitmistim,kimsenin macla alakasi veya heyecani yoktu,bilet bulmaya calistim ama adamlar ingilizce bilmiyor, zorluk cikartip duruyordu, benden gitmiyorum ulenn o zaman dedim ,mac gunu Petersburg u n ana caddesi Nevsky Prospekt te yururken yanimdan Real Madrid otobusu gecip Van Nistelroy la gozgoze gelince , ulenn buraya geldik ama bu adamlari izleyemedik ya diye dusundum, icim ciz etti :(((