1 Ekim 2008

Mourinho'nun Yıllık Kazancı

Mourinho'nun ülkedeki varlığı İtalyan medyasına bayram ettiriyor. Portekizli hergün bir manşet veriyor, söyledikleriyle bir sayfa doluyor. Ranieri için "5 yılda İngilizce öğrenemedi, ancak "good morning" diyebiliyordu, ben 3 ayda günde 5 saat italyanca çalıştım" demeci mesela bir günü kurtarıyor gazetelerde. Son bombası yıllık kazancına dair. Gazeteci soruyor: "Yıllık 9 milyon euro kazanıyorsunuz ve....". Mourinho gazetecinin sözünü kesiyor ve düzeltme yapıyor: "9 değil yılda 11 alıyorum. Sponsor gelirleriyle bu 14 milyona geliyor."

* Inter, Mourinho'nun bu açıklamasını yalanladı. Malum vergiler...

26 yorum:

Fethi dedi ki...

antipatik mantipatik ben bu adamı cok seviyorum.

wjker1982 dedi ki...

Fatih Terim ve Mourinho ,orjinal adamlar ve sonuna kadar hakediyorlar ne aliyorlarsa.

a.c. sedef dedi ki...

antipatiktir, ukaladır bana göre de öyledir.ama bu adam sonuna kadar efsanedir abi.hem futbolda yaptıkları hem de sahadışındaki tavırlarıyla.

yannız 14 milyonda acayipmiş be :D

erdi dedi ki...

Hiç sevmiyorum kendisini.Halbuki ukala artist herifleri severim.

wampire lestat dedi ki...

çok değişik bir karizması var bu adamın ve hala çözemedim neyle kazzandıgını.para desen değil ukalalık desen o da değil.resmen 5 kilogram toshack var bu abide.saygılar.

SAFÆ dedi ki...

Hakkındır Mourinhooo..

Adsız dedi ki...

hahahahah helal olsun. güzel cevap.

aşkın dedi ki...

Bu ülkede Fatih Terim'in epey akrabası var sanırım, her mevzuda ''aldığı parayı hakediyor''.
Ben de sizin hakettiklerinizi sayardım ya, neyse..

soy ozan dedi ki...

allah galatasaraya da bu kadar karizmatik bi teknik direktor nasip etsin..
yada skibbe de basini falan tersleyip aragonese satassin...

ssim dedi ki...

nasıl bi adam ya bu ? :)

apaç dedi ki...

florya'da göreyim orada öleyim.

peralta dedi ki...

abi porto maçından sonra zaten kısa geçmiştin. dün de baktın cacık yok fenerbahce'de, yazmaya bile değmez dedin heralde. sen de haklısın :)

Fitah Tencur dedi ki...

Büyük adam çok büyük adam..

Svetlin dedi ki...

bi gün susmayı öğrenecek ama ne zaman bakalım? italya iyi bir başlangıç bunun için.

broker&dealer dedi ki...

hayatımda gördüğüm en mütevazi insan örnek alınası şahsiyet :)

jose dedi ki...

fatıh terıme kulp bulmazsınız artık bu adamın her gunku demeclerını okuyunca.

Adsız dedi ki...

fatih terime kulp bulmak demişken;
we dont want to see the back :)

mourinho ya gelince tam bir gülben ergen tam bir lerzan mutlu, fiyata gelince; ancelotti, lippi, capello ... daha fazla almasnın tek sebebi yeni transfer olması, o kadar parayı hiçbir teknik direktör hakedemez.

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

şu ana kadar hep savundum mourinho'yu ama artık iyice sıkmaya başladı, eskiden de konuşurdu ama sahada da işini yapardı, şimdi sadece ağzı laf yapıyo...milan'a 60 dk.gol atama sonra hakemlere laf at...

Baran Doğan dedi ki...

Bence Inter'de başarısız olacak, kendisine bir büyük takım bir şans daha verecek, orda da başarısız olduktan sonra Türkiye'ye gelecek. Bilin bakalım hangi takıma?..

gorcanabi dedi ki...

Bu kadar paralı bir sektöre "oyun" demek bazen içimden gelmiyor.

İsmail Şayan dedi ki...

çok basit bir gerçeği hatırlatmak boynumun borcu gibi geldi bana:

bu adam bir önceki işinden kovuldu. kim ne derse desin kovuldu arkadaşım. yerine gelen adam da(ki niye o kişinin seçildiği, kariyerinin ne olduğu ve oraya nasıl layık görüldüğü ayrı bir tartışma konusudur) o'nun takımyla ulaşamadığı yere, şl finaline ulaştı.

mourinho bunları hep söyleyecek. ve hep daha dibe gidecek. kaçınılmaz bence. chelsea'nin kendisini gönderişini asla unutamayacak. tıpkı senin o kızın "artık bitti" dediğini unutamadığın dönemdeki gibi. halbuki sen ne kadar özeldin, ne kadar iyiydin, ne kadar fazlaydın o'na ama o kız sana "bitti" dedi. sen fazlaydın ama o "bitti" dedi. şu an psikolojisi bundan farklı değil bence.

porto ile yaptıkları muhteşemdi. ama ben bir daha asla şl finalini göremeyeceğini düşünüyorum. bu kafayla giderse olmaz. ama dersin ki bir mucize olur, kendi geçmişi ile ilgili sorunlarını çözer, o zaman elini kupaya uzatır. fakat bu haliyle cüneyt arkın'ın "ayyaş doktor" tiplemesinden öteye gitmesi çok zor nazarımda. kendiyle kavga etmeyi bıraksın, rakipleri için hazır hâle gelsin.

oğuz aral "bokunla kavga etme" derdi bu durumlarda. hakkaten, "sıçtığın bok ile kavga ederek vakit kaybetme jose" derdim ben kendisine eski bir arkadaşı olsam. olmadığım için diyemiyorum. ama o karizma üzerine düzülen methiyeleri anlamsız bulduğumu da ekleyeyim. kendi geçmişi ile kavga eden bir adam var ortada, bunun neresi karizma allahaşkına? bu kadar zor mu bir insanı anlamak? her lafı abramovic'e bunun, acısı çıkmamış. ve bu mantalite ile giderse, ki öyle gidecek gibi görünüyor, çıkartamaz içinde kalır.

evet, sen o kız için çok fazlaydın...

Ortega dedi ki...

The Special One..Aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor. Sanki para benim cebime mi giriyor? Neden savunuyorsam onu? Gerçi millet, Terim'in aldığı parayı hak ettiğini savunuyorken, Mourinho 30 kez hak ediyordur herhalde.. Savunmam da sakınca yoktur o zaman.

Derda KASAL dedi ki...

Bana göre dünyadaki en iyi hocalarından birisidir ve her zaman farklı olduğunu bu tip konuşmalar ve hareketleriyle belli ediyor . Bazıları sevmese bile ben bu adamı çok seviyorum şu 14 milyonun binde birini aylık bana versin yardımcı hocası bile olurum :)
bu arada Bülent abi , iyi bayramlar

Manu dedi ki...

Tamam başarılı,porto efsanesini unutmamak lazım da teknik direktörlerin oyuna katkısının oranı bu kadar tartışılırken(ki başı çeker bu alanda) kulupten yıllık 11 milyon euro ya da affedersiniz 'yuhhh' demek istiyorum..Ben vermem şahsen.. :)

ts_fan dedi ki...

Üstad sizi geç buldum ama yazılarınızı geriye doğru okuyarak şimdiye kadarki açığımı kapatıyorum. Üslubunuz ve tespitleriniz çok güzel. "* Inter, Mourinho'nun bu açıklamasını yalanladı. Malum vergiler..." :)

delgado dedi ki...

istedikleri kadar saygısız, istedikleri kadar bulundukları konuma göre ahlaksız (bu da ne demek oluyorsa, fatih terim'in belçika maçı saçmalıklarından sonra gelen bir eleştiri), istedikleri kadar egoist olsunlar, yine de adamların kendine güveni var ve ne birilerinin dediklerine kulak asıyorlar, ne de bilinçleri dışında hareketler yapıyorlar. bu adamların futbol dünyasından silinmesini isteyenler ertuğrul sağlamlara mahkumdurlar, ne olursa olsun. her şey aradan çıktı da bir leylek kaldı, ahlaksızlıkmış. paçalarımızdan ahlak akıyor sanki ülke olarak.