29 Eylül 2008

Ezeli Rakibinden Kimi Alırdın?

Futbol sohbetlerinde geçendir: "Ezeli rakibinden hangi futbolcu(ları) kendi takımında, ilk onbirde görmek istersin?" Geride kalan 5 haftanın da özeti sanki bu soru ve cevabı. 3 yıl önce bu soru Galatasaraylılara yöneltildiğinde 4 isim üzerinde duruyordu taraftar: "Tuncay, Appiah, Alex ve Aurelio'yu tereddütsüz Galatasaray ilk onbirine koyarım". Fenerbahçeliler ise aynı dönemde Song ve Ümit Karan'ı ilk onbirlerinde görmek istiyorlardı. Bu sezona başlayan kadrolara bakıldığında Galatasaraylı, Fenerbahçeli kimi isterdi kendi onbirinde? İki iş arkadaşıma sordum. Fenerbahçeli, "Nonda, Kewell, Meira, Arda ve Mehmet Topal'ı gözüm kapalı alır ilk onbire koyarım" dedi. Galatasaraylı ise tek isimle yetindi: Gökhan Gönül. Yorumlarla daha da derinleşir bu konu...

78 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak Meira ve Arda diyorum.Gerisini istemem.

aşkın dedi ki...

Ben Joop Lensen'i isterdim, Aziz Başkan onu da gönderdi

SkyCaptain dedi ki...

Ben sadece Arda ve Mehmet Topal'ı isterdim.

dr feelgood dedi ki...

ilhan parlak

umutation! dedi ki...

Baros... bu sezon 30+ gol atar diyorum ligde...

alanshearer dedi ki...

Gökhan Gönül.
Sağ tarafımıza ilaç gibi gelirdi.

pi dedi ki...

Sağ bek de Sarbi'nin oynadığını düşünürsek, Gökhan Gönül süper olurdu.

Sarbi'yi de Fener'e yolladık mı... İşlem tamam.

O kadar :)

oKs dedi ki...

Topal,Ayhan,Karan,Kewell

cankalender dedi ki...

Gökhan Gönül'ün geçen seneki hali ilaç olurdu. Onun dışında almak isteyeceğim bir oyuncu cidden yok, Fenerbahçe'li arkadaşlar kızacak olsa da.

ÇAĞRI dedi ki...

Eline sağlık aceto olaya bu açıdan baktıktan sora fazla tartışmaya gerek yok. mantıklı düşünen biri burdan çok şey çıkarabilir. ben gökhan gönülün yanına semihide ekleyebilirim. nöbetci golcümüz olur ama pek sık nöbet vermeyiz ona.

Quad & AbSurDMaN dedi ki...

Sanırım sadece Gökhan Gönül'ü alırdım ama Uğur iyileşince kenara oturturdum muhakkak :)

Ortega dedi ki...

Meira ve Arda iyi olurdu hakkaten.

matiasemilio dedi ki...

ben bir Beşiktaşlı olarak sağ beke fenerbahçeden gökhan gönülü,sol beke gsden hakanı,sol çizgiye de ardayı isterdim.topal da çift dmc'li sistemde iyi olurdu hani cisseyle..

matiasemilio dedi ki...

ben bir Beşiktaşlı olarak sağ beke fenerbahçeden gökhan gönülü,sol beke gsden hakanı,sol çizgiye de ardayı isterdim.topal da çift dmc'li sistemde iyi olurdu hani cisseyle..

Baran Doğan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Baran Doğan dedi ki...

Ben bir Galatasaraylı olarak Maldonado'yu takımımda görmek isterim, hatta O'nu Türk yapıp Milli Takımın da kaptanı yapalım.

L dedi ki...

gökhan gönül evet ama, şu anki gönül değil tabii ki.
onun dışında semih'i isterim ben sanırım.

bir de merak ettim:neden o fb'liler baros dememiş acep:P

sannti dedi ki...

Aziz Yıldırım'ın 2 senedir yaptığı kendisine göre güçlendirme operasyonuyla birlikte, 2 sene önce Anelka'yı, Hooijdonk'u yedek bırabilen, Aurelio'yu Appiah'ı Tuncay'ı hatta Serhat'ı oynatan takımın şu an ne hale geldiğini görüyoruz. O yüzden ben Galatasaraylı olsaydım, şu anki haliyle Gökhan Gönül'ü bile görmek istemezdim kendi 25 kişilik kadromda.

Bir Fenerli olarak bakarsam da Galatasaray kadrosundan mevki itibariyle Kewell ve Mehmet Topal'ı takımımda görmek isterdim.

oumar dedi ki...

cevap hep aynı olacak sanırım;

Gökhan Gönül

cho dedi ki...

gs li olarak ts den egemen korkmaz

erdincinho altunozzi dedi ki...

xavi
hollandalılarla orta sahayı domine ederdi

anatomik dedi ki...

gökhan gönül cuk otururdu.

Adsız dedi ki...

uğur-kewel

Gürcan Ulusoy dedi ki...

beşiktaş için fb-gs de oynayan tüm milli takım oyuncularını isterdim. hepsi gelir bizim yerlilerine yerine oynarlardı.buna galatasaraylıların nefret ettiği sabri de fenerlilerin nefret ettiği uğur boral da dahil. onlar ali tandoğan'ı serdar özkan'ı görmemişler..

umutation! dedi ki...

fenerden gökhan gönülü almam bir kere büyük düşüşte...bizim adama ihtiyacımız olan DR ve DL pozisyonlarında fenerbahce de cok iyi degil o yüzden kimseyi almazdım.

RaKeT dedi ki...

bi alex vardır her seye ragmen bı de gokhan gonul en azından ugurun yoklugunda fenerın 11 ıne de lıncoln ve sag bek harıc herkes gırer heralde de santıcs'den baros'a kadar.

bu senenın bu kadar garıp olmasının tek sebebı azız yıldırım degıl ossan canaydındır.

Kayaoğlu 29 dedi ki...

Su anki görünüs itibariyle Fenerbahce'nin hic bir oyuncusu Galatasaray'da oynayamaz. Buna yukarida adi sikca anilan Gökhan da dahil. Gökhan kimi kesecek Galatasaray'a gelip. Hasan'i mi? Hasan'in 2 haftadir oynadigi topa dikkat edin. Ayrica Gökhan'in gecen yilki sakatligindan bu yana ne oynadigi da ortada.

Fethi dedi ki...

volkan demireli isterim.

cute name dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak Meira'yı istemem çünkü onun yerine edu ve lugano var.
Baros'u istemem çünkü yerine güiza var semih var.
Arda'yı isteyebilirim. Kewell'ı isteyebilirim mesela..

apaç dedi ki...

gökhan gönül, lugano, edu, kazım, maldonado, alex, uğur boral, güiza, semih ve gökçek vederson'u alır; şöyle bir mix yapardım.

morgan; gökhan, edu, lugano, vederson; kazım, topal, maldonado, arda; alex; semih

Fethi dedi ki...

gokhan gonul'u almam cunku bence saglıklı bır ugur'u kesınlıkle degısmem.gecen sene sıfıra ınıp yaptıgı asistler bır yana efendiligiyle bile direk 11e koyucagım bır adamdır.

sanırım fb'den alıcagım tek adam volkan demırel olur cunku gerek de sanchtis gerek aykut bana o guvenı vermıyo.

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Sırf fenerbahçeyi bitirmek için Alex'i alırdım. Oynatmak için değil ama bu sezonki FBnin iplerini çekmek amacıyla harika bir hamle olurdu :)

Şaka bir yana bir Galatasaraylı olarak Semih gibi oyuncuyu her zaman görmek isterim takımımda. Çocukluğunda tuttuğu takım da problem değil :)

Ayrıca Gökhan Gönül tamam belki geçen yılki performansında değil henüz ama şu var ki FB takım halinde kötü. İşleyen bir sistem içerisinde Gökhan Gönül yine geçen seneki oyununa dönecektir.

Bu iki adam olabilir dolayısıyla..

Anıl dedi ki...

Mevcut kadroya hâlâ transfer istemek ve bunu da illa ki ofansif oyuncudan yana kullanacak olmam garip kaçacak olsa da Delgado'yu sarı-kırmızı forma altında görmeyi çok isterdim.

Ayrıca Fenerbahçeli olsaydım Ümit Karan'ı takımımda görmek isterdim. Alex'in olduğu takımda Ümit Karan'ın atamayacağı gol yok. Gol kralı bile olur.

Riggs dedi ki...

Surekli topun yorumlara atilmasi siteyi iyice foruma ceviriyor. Alt alta dizilmis onlarca -kimi zaman-yuzlerce yorumu okumaktansa mevzubahis yaziyi okumayi tercih ederim.

Birbirinin aynisi "Ben Alex i alirdim Delgado bize gelsin" muhabbetnin ne enteresan bir tarafi var ne de onu diyenin ihtiva ettigi onem.

Blog kendi kendine yetecek malzemeye ve kaliteye sahip. Yorumlar da-istisnalar disinda- bir o kadar kalitesiz, sikici, basmakalip.

Saygilarimla

Sencer Yücel dedi ki...

fenerbahçe'li olarak arda ve mehmet topal'ı isterdim bu sene. galatasaray'a da gökhan ve lugano iyi gider diye düşünüyorum.

fenerbahçe'li olarak baros'u istememe nedenim şu an temel sıkıntımızın o bölgede olmaması.

a.c. sedef dedi ki...

lugano, savunmamızdaki bütün sorunları çözerdi heralde.hem hızlı hem güçlü hem sert hem de ayağına top yakışıyor.servet'in yanına harika olurdu.alex takımı üstüne kurman gereken bir adam.o yüzden istemem.ha bir de semih'i isterim.baros'un yanında....mmmmmm ubermensch olurlardı valla.

adfds dedi ki...

Beşiktaş'lı olarak Fenerbahçe'den Gökhan Gönül'ü alıp Serdar Kurtuluş'u ortasahaya çekerdim. Lugono'yu, Vederson ve tabii Alex'i de isterdim. Galatasaray'dan Kewell ve De Santis'i isterdim. Bir de sağ açıkta Holosko'nun yedeği olması için, Arda'yı.

ynwa dedi ki...

bir beşiktaşlı olarak takımda serdar kurtuluş'tan başka bir yerli oynatmayacağımdan rakiplerdeki tüm yerlileri isterdim heralde.. kaleye de de sanctis'i kesin alırdım tabi.

ihk dedi ki...

türkiye'de kimin kimi istediği az çok belli. ben olaya daha uluslararası bir açıdan bakmak istiyorum.

mesela arsenal taraftarları manchester'dan kimi ister acaba? aklıma ilk van der sar geliyor. mevcut kadroda kale dışında bir dengesizlik yok. tersinden düşününce herhalde manchester yaşlanan scholls'un yerine orta sahaya koymak için fabregas'ı isterdi.

peralta dedi ki...

emre güngör'ü kesin isterdim. yerli bir stopere ihtiyacımız olduğu gü gibi ortada, tabanca gibi çocuk.

yabancılardan meira olabilirdi ama stoper hakkımı kullandım zaten.

onca önlibero içerisinde mehmet topal'ı istemezdim şahsen. bizim takımdaki bütün önliberolardan iyi ama yine de istemem. sol kanat alternatiflerini artırmak için kesinlikle kewell'ı isterdim, yaptığı katkı ortada. nonda ve arda'yı ise hiç istemem.

forvete ümit karan'ı yine isterim. bence yine türkiye'nin en iyi son vuruşçucu.

gerekçeleriyle birlikte yazdım, emre güngör, kewell, ümit karan.

Bulletride11 dedi ki...

Trabzospor'dan Song'u geri isterdim,Meira ile sağlam ikili olurlardı geride.

Bir de rotasyona yine Ts'den Selçuk İnan olabilir.

Ku.Ba dedi ki...

Su anki sakatliklari da hesaba katarak:

De Sanctis
Gönül - Servet / Lugano (/ Ö. Turaci) - Meira - Hakan B.
Topal
Arda - Alex - Lincoln - Kewell
Baros / Semih

(veya Alex ile Lincoln arasinda bir seçim yapilir, forvette Baros ile Semih ikilisi olur)

Yalniz, bir sezon öncesine nazaran Fenerbahçe'nin kadrosu hakkindaki düsüncelerimin dogal olarak olumsuz yönde degistigini de belirteyim.

Besiktas'a bakacak olursak: Bobo derim, ama yedek oturur.

eşkenar kare dedi ki...

ayhan ve arda

erdij dedi ki...

Fenerbahçe'den Carlos'u isterdim, bunun şu anki performansıyla ilgisi yok. Her zaman idolüm olmuştur kendisi.
Galatasaray'dan klasik olarak Kewell, Meira ve Arda'yı isterdim.
Yaser Yıldız'ı da isterdim gerçi, bizden yetişti değeri bilinmedi.

Azgard dedi ki...

galatasaray a maldonado,tümer,can arat,emre ve burak ı yollamak arda,aydın,mehmet topal ı Fenerbahçe ye almak isterdim..

Sinan Yılmaz dedi ki...

Fenerbahçeli olsam;
sadece 2 adet forvetten oluşan santrafor mevkiime önce josico yu gönderip Baros ve ümit karanı alırım. 8 yabancım olur. Sadece tek bir oyuncumun olduğu onunda adının uğur olduğu sol bekime Kewell i alırım. Maldonado'yu gönderirim. yabancı yine 8

Maldonadodan boşalan ön libero mevkiine Mehmet Topal'ı alırım.

Başkada almam gerçi çok fazla oyuncu var fenerin kadrosundan daha iyi olan ama onlarıda alırsam taraftar isyan çıkarır.

Galatasaray'lı olarak ise
zaten 29 kişi olan (sadece a takım)
şişko kadroma daha fazla adam almam kaos yaratır.

aksilaz dedi ki...

alexi isterim duran top kullanma hastalıgımız biterdi.kornerden frikikten golatmayı cok ozledık.

erssre dedi ki...

galatasaraylı olarak bjk den holoskoyu isterdim.. bu fenerden yedek bile almam açıkçası

matiasemilio dedi ki...

@jessie
saçmalama!!!

jose dedi ki...

@marlonbarando

harbıden aynı seyı dusunduk ya pes bende maldonadonun galatasarayda oynamasını cok ısterdım hatta turk yapılıp mıllı takımın o.sahasında oynatılsın:D

kankırmızı dedi ki...

bir galatasaraylı olarak
-sag beke gökhan gönülü
-forvete yedek olarak semihi alırdım gerisi bizde oynayamaz
-bjkden holosko diyorum servet yerinede zapotocny olabilir mesela

-fenerbahceye galatasarayımızdan
de sacnhis-meira-hakan balta-topal-arda-kewell-baros u alır banko koyarım

kankırmızı dedi ki...

bir galatasaraylı olarak
-sag beke gökhan gönülü
-forvete yedek olarak semihi alırdım gerisi bizde oynayamaz
-bjkden holosko diyorum servet yerinede zapotocny olabilir mesela

-fenerbahceye galatasarayımızdan
de sacnhis-meira-hakan balta-topal-arda-kewell-baros u alır banko koyarım

sinan dedi ki...

Besiktas biraz isin disinda birakilmis ama forvet arkasina Alex, saga ise Arda fena olmazdi hani.

gorcanabi dedi ki...

Fenerbahçe'den Emre'yi kimse istememiş :) Sanırım istemeyecekler de...

Unknown dedi ki...

Keşke Fenerbahçe'de oynasaydı diyeceğim bir Arda olurdu, Galatasaraylı olmasa. Performansını tartışamayacağımız bu adam Fenerbahçe'de oynasa da Tuncay gibi, Semih gibi benimsenemez ki. Ama Kewell'ı isterdim Fenerbahçe'de, 10 yıldır en sevdiğim birkaç futbolcudan biridir.

Emre, Josico ve Selçuk'u da hiç düşünmeden hediye edebilirim Galatasaray'a. Alırlar mı bilemem:)

Gürcan Ulusoy dedi ki...

@matiasemilio

terbiyesizlik yapma. fikrin neyse onu yaz. iki defa yazmışsın birini sil kirlilik yaratma.

serdar özkan, serdar kurtuluş, ali tandoğan, uğur inceman, ekrem dağ, ibrahim toraman, gökhan zan'dan hangisi fener galatasaray 11'inde yer bulabilir? çok açık ki hiçbiri. bu sadece benim değil milli takımlar teknik direktörünün de seçimleriyle ortaya koyduğu bir gerçek. galatasaray ve fenerbahçenin zayıf halkaları milli takımda. beşiktaştan oyuncu yok. olan da ortada. tablo açık.

felix mourinho dedi ki...

sağ kanata g.gönül ve kapalı savunmaları açma konusunda da almışken bir semih iyi olurdu hani..

tofi dedi ki...

topal=maldonado yani kalsin
hala ümit karanı isterdim...bir de aydın ve baros olabilir, diger isimler 60 dk lik şişirme oyuncular, alexi kimse istememiş, zaten o formayla düsünemiyorum fazla gelir.

emrah dedi ki...

volkan
gökhan-meira(edu)-lugano-carlos
deivid-m.topal-emre-kewell
baros-guiza

fbliyim..

twilost dedi ki...

sol çizgiye arda yada kewell öne de hızlı bir forvet olsun diye yedeğe baros ( şu an daha iyi gözüküyor olabilir ama bizim takım işlemediği için forvetler de iptal haliyle..) aydın yılmaz'ı ve de alpaslanı da ilerisi için düşünebiliriz..
bjk'dan hep boboyu istemişimdir.. serdar kurtuluş orta saha için, aydın karabulut sol için ve de kendini harcamadığı takdirce 3-4 yıl sonra uçuk bi değere satılabilecek olan batuhanı isterdim.
ts'den bir tek selçuk'u isterdim.

cankalender dedi ki...

topal=maldonado mu?

E tabi ramazandan çıktık alkol kullanım oranı artıyor. O zaman Alex=İbrahim Toroman. İkisinin de 2 ayağı, 2 kolu var. Oyun stillerinin, yeteneklerinin alakası olmasa da önemli değil(!)??

semioticus (shelbyl) dedi ki...

@jessie

1. serdar kurtulus vs. sabri? emin misin?
2. milli takim tercihlerine referans vererek, fatih terim'i dogru buldugunu mu soyluyorsun?

onun haricinde ibrahim toraman'i da, ugur inceman'i da tutarim takimda, ekrem icin de birsey soylemek icin erken. digerlerini gecen seneden beri gondermeye calisiyoruz ama gitmiyorlar zaten. bir de listede ibrahim uzulmez'i unutmussun.

konuya geri donersek, fb'den gokhan gonul ve alex, gs'den servet, arda ve kewell muadillerine kesin ustunluk sagliyorlar. besiktas'ta boyle bir isim yok. ama besiktas bu sene fb'den de, gs'den de daha istikrarli oynuyor.

ve biz bu yuzden futbolu seviyoruz.

scugnizzi dedi ki...

çoğunluk objektif bakmamış olaya. objektif bakamadıktan sonra kimi almışsın, kimi almamışsın önemi yok...

Modric dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak bu sene Galatasaray`dan Kewell , Nonda ve Mehmet Topal ı takımımda görmek isterdim , Nonda bence bitiricilik olarak TSL nin en iyi forveti , Kewell ın yaptıkları ise yapacaklarının teminatı.. Mehmet Topal Fenere gelirse Alex in etkinliginin arttıgı bir Fb-Gs derbisi olur , her mac kitliyor Alex i cunku

ix dedi ki...

Geçtiğimiz sene ben de bunu herkese sorardım ve Arda'dan başkasını istemezlerdi. Kendi fikrim ise şu:

Alex de Souza, Gökhan Gönül, Diego Lugano Galatasaray'da görmek istediğim oyuncular olurdu. Roberto Carlos'u da isterdim doğrusu...

Arkhe dedi ki...

Lincoln yerine Alex'i istemem diyen bir Galatasaray'lı ve eldekileri düşünmeden Nonda ile Meira'yı isteyen bir Fenerbahçe'li garip geldi. :)

Mehmet Topal yeter.

tofi dedi ki...

@sandor
evet topal=maldonado, sorumluluk sıfır, yana ve geriye pas bol, ieriye hiç. Biri 100 küsür kez milli digeri kariyeri bitince 30 u bulamaz gibi, ayrica toraman varken alexin adini mi telafuz ederim komik olmayalım
ayrica konuya dönersek, ayhanı kesinlikle isterdim, yerinin en iyi türk oyuncusu da devşirme olarak aurelio, harbi türk olarak da selçuktur, üstüne pek koyamamış olsa da

Hayatımız Futbol dedi ki...

arda ve topal gerisi ı ı

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

sonuna kadar FENERBAHÇELİ olarak gs'da top oynayan oynamış kimseyi alıp fenerbahçe kadrosuna katmam küfür gibi bişey bu bana göre FENERBAHÇE'lilik bir ruh olmalı bana göre Aziz yıldırım a göre fenerbahçe bir şirket bizlerde müşretiriyiz.

Melih Kazdağ dedi ki...

Bir beşiktaşlı olarak Skora etkisi çok daha fazla olan Delgado'nun yerine Alex'i alırdım.Cisse'nin yerine M.Topal'ı aldığımda takım oyunu ve skor adına Beşiktaş takımında herşey yerli yerine otururdu..

Kalten dedi ki...

Aceto'nun Fenerli is arkadasi??

Aceto sen Galatasaray dergisinde calismiyor muydun? :)

Derda KASAL dedi ki...

Kadromuz çok iyi ve acil bir bölgeye ihtiyac olmadığı için kimseyi istemem takıma

Ama Gökhan Gönül'ün bize gelmesi gerektiğini düşünüyorum gerçi o kadar sıkıntı içinde Hasan Şaş gibi sağ bek kazandık ve bugün o oynamazsa Mehmet Topal bile geçebilir( Ben ilk Mehmet Topal'ı Dardanelspor'da sol bekte adam olacağını demiştim ) bi de Gökhan'ın bu sezonki kötü performansı da ortada

Beşiktaş'ta Zapo ile Delgado iyi oyuncular ve Uğur İnceman'da gayet güzel oturdu takıma

Blogspor dedi ki...

Hakan Balta,Mehmet Topal,Kewell ve Baros ilaç gibi olurdu...

Julien Dekosta dedi ki...

fenerlilerdeki bu umit karan aski gercekten ilginc, gs da yillardir hic isinamadigim bir adam, abi elinizde semih var ya: )

Serhad dedi ki...

@apaç:
abi şaka mı yaptı bilmiyorum ama gecenin bu saatinde gükdürdün beni. neden diceksin. fenerden 10 oyuncu alırım şöyle bir mix yapardım demişsin:
morgan; gökhan, edu, lugano, vederson; kazım, topal, maldonado, arda; alex; semih


hali hazırda fenerli olsan morgan, topal, arda'yı alsan oluyor bu zaten.

---

bana gelince, ben GSliyim
madem hem BJK hem TS den istekler yazılıyor:

serdar kurtuluş
selçuk inan
holosko (veya bobo)
toraman

alırdım. oynatır mıydım bilmem ama alırdım, yedek lazım çünkü takıma (çok ciddiyim).

nedenleri:
* tandemde emre güngor sakatken geriye emre aşık kalıyor. aman aman

* sağ bek kara delik gibi birşey, uğurun gelmesi uzun sürecekse (ki sürecek) ideal kadroda sağ bek bir sabri görmek istemem.

* forvet'te holosko veya bobo ümit karan'dan çok daha iyi bir 3üncü adam olur. bu arada yedek demiyorum, üçüncü adam diyorum.

* selçuk inan = lincoln bozulursa

************morgan*************
serdar * servet * meira * hakan
***********topal***************
arda *** lincoln ***** kewell*
****holosko(nonda)** baros*****

Kerem dedi ki...

Bir Bursasporlu olarak ben de üç büyüklerden karma bir takım yapsam şöyle olurdu;

Volkan
Serdar Lugano Edu Carlos
Holosko Linderoth Topal Arda
Alex
Semih

delgado dedi ki...

bizim elemanlardan dişe dokunur yerliler bir serdar kurtuluş bir de inceman. kurtuluş'ta acaip bir düşüş var, sağolsun ertuğrulumuz onu beke hapsetti, gelişimini durdurdu. tigana'yı yollayan yönetime falan değinmeye gerek yok.

şükredin arkadaşlar, boşverin kimi kimden alacağınıza. sağda ali tandoğan, solda ibrahim üzülmez'in oynadığı bir takım izlemediğiniz için şükredin.

A . A dedi ki...

bir ön libero, bir sol açık kewell ya da arda farketmez

galatasaray'ın ön liberoları linderoth'u geç
mehmet topal - bu sene çok kötü, ayhan- hiç sevmem

arda ya da kewell ikisine de balıklama atlardım

lincoln? alex varken ayıp oluyor mevzubahis bile olmaz

forvet - guiza - semih yeterli bence

savunma edu - lugano - carlos- gökhan - volkan demirel bunlar da idare eder.

demek ki sadece sola açık alırdım galatasaraydan. bir de dışarıdan bir ön liber olsa yeterdi.
sağ kanatta da deividin iyileştiğini düşünürsek.