9 Ekim 2008

Gerrard mı Lampard mı?


56 yorum:

Comertsk dedi ki...

Futbolu seviyorum:)

Lev Yashin dedi ki...

ben de futbolu seviyorum...aceto bize attığın bi olta mı bu yoksa?:)

os dedi ki...

gerard dururken lampard diyenlerin sanırım çocukluğunda gerard ile ilgili kötü anıları vardır :)

not: mübalağ ettim sadece, zevkler ve renkler tartışılmaz.

AbSurDMaN dedi ki...

Başka biriyle karşılaştırma şansımız olsa Lampard,ama şu şekilde kesinlikle Gerrard... Gerrard başlı başına bir olay,takım,vs...

Sinan Yılmaz dedi ki...

3 üde yan yana
4-3-1-2 önlerinde de joe cole ;)

Othello dedi ki...

beckham

anial dedi ki...

general.

Muzo B dedi ki...

gerard ilk 11'imde tahyaya yazacagim ilk isim.

Adsız dedi ki...

İkisi de inanılmaz oyuncular, ikinci gelen bile dünyadaki ilk 5'e girecektir en azından, bu bakımdan anlamsız kalıyor. Tabii aslında ikisi de ortada oynayan oyuncular olsa da işlevleri de epey farklı takımların taktiklerine bağlı olarak.

Ben Gerrard dedim ama 'aynı' seçeneği olsa herhalde onu işaretlerdim. Gerrard dememin sebebi elbette daha fazla domine etmesi oyunu. Ancak burada bir haksızlık oluyor Lampard'a, Chelsea'de öne çıkmak kolay olmuyor işte. Chelsea'de çingene rolundeyken City'de kral olan SWP gibi mesela. Liverpool birkaç oyuncu için olağanüstü bir taktiğe sahip ki bana kalırsa bunlar Torres-Gerrard-Kuyt ve Mascherano'dur. Gerrard'ın Chelsea'de ne yapacağını hesaplayamayız ancak Lampard'ın West Ham günlerini hafızamızın dibinden çıkarabiliriz. O da o kadar domine ediyordu o zamanlarda...

Uzun lafın kısası, görünüşe aldanmak gerekirse Gerrard. Keşke bir 3'üncü seçenek olsaydı.

bigboned dedi ki...

ikisi de a$agi yukari ayni ozelliklere sahip olsalar da gerrard'in liderlik vasiflari cok otededir bence.. "presence" olayi var adamda.. sahada oldumu hissettiriyor hem takim arkada$larina hem de rakibe..

Turiaf dedi ki...

Walcott'u kesip Gerrard'ı oynatırsa yanlış yapar Capello

YK dedi ki...

gerrard lig'de oynamasa da..Takımıma ikisinen birini almak zorunda kalsam Gerrard derim..
Takım oyununa daha yatkın ve skoru her an değiştirebilir; bir de tam teşekküllü kaptan...

wjker1982 dedi ki...

pascal nouma :)

saka maka ,bir kluple ozdeslesen,eti tirnagi yuregi beyni olmus olan Gerard gibi bir adam var mi,bakin henuz futbolculugundan bahsetmedim bile,tek gecerim her yonuyle Gerard i.

yLdRm dedi ki...

Gerard için oy kullandım ama her ikisi de..Hatta Barry ile 3'ü birarada olsun.

Dobrowski dedi ki...

ikisinide alırım kocaelispor'a..

erssre dedi ki...

Laf değil... Gerrard

aksilaz dedi ki...

cevabı cok zor ama gerard derim.ikisi bi klüp takımında olsa neler olurdu acaba.

kadimkishi dedi ki...

Abi Lampard'ı çok seviyorum. Benim futbol mentaliteme daha uygun bir topçu. Her zaman devamlılığı ve ortalama performansı aynı anda yüksek topçuları sevmişimdir. Benim gözümde Lampard daha değerlidir. Ama sorunun cevabı basit: açık ara Gerard. :))

ssim dedi ki...

everton'a sempati duymama rağmen kaptana gitti oyum.

adfds dedi ki...

İkisini de severim ama Gerard'ın daha komple olduğu aşikar. Yine de oynadıkları takımlar dolayısı ile Lampard'tan yana kullandım oyumu. İkisi bir arada daha güzel olur tabii...

İlker dedi ki...

Açıkçası şu anki sonuca oldukça şaşırdığımı itiraf etmeliyim. Oyumu Lampard yönünde kullandım. Ancak bende birçok insan gibi ikisi arasında fazla bir fark gözetemiyorum.

İnsanlar liderlik demiş ancak Chelsea'nin kaptanının Terry olduğunu, o pazubandının saha içinde çok şey değiştirdiğini unuttuğunu sanıyorum.

Sonuç olarak Lampard'ın şu anki netice itibariyle Gerrard'a karşı %13'e %87 ezilmeyi hakettiğine katılmıyorum.

del piero dedi ki...

aceto blog'a her girdiğimde tekrar oy atabiliyorum :)pek sağlıklı olmayacak sanırım bu anket...

ama her durumda "gerard" tabiki...

Cem Kalay dedi ki...

Lampardı kesip tabikide Gerardı oynatmalı gerard tam bir lider,müthiş bir oyuncu.Tamam Lampard'ta kaliteli bir oyuncu fakat gerardla karşılaştırılamaz diye düşünüyorum.

bozo dedi ki...

büyük kaptan gerard her yönüyle...

turhanatakan dedi ki...

gerrard daha iyi bir oyuncu olmak için daha fazla özelliğe sahip bence. en azından savunma yönü daha gelişkin, ilk bakışta lampard'ın yaptığı katkıyı yapıyor da görünüyor. ancak kulüp takımı için ortalama performansı değerlendirmeye alırsak lampard'a da haksızlık etmemek gerekir diye düşünüyorum. klasik tabirle daha cafcaflı, daha şaşaalı anlarda gerrard'ı hatırlayabiliriz (efsane milan finali gibi) ama lampard da öyle bir oyuncu ki çok çok istisnalar dışında en kötü oyunu bile ortalamanın üstü lampard'ın.

gerrard biraz daha kayserisporlu mehmet topuz gibi. takım için çok şey ifade ediyor ama bir takımın -hele de liverpool gibi şampiyonluk peşinde koşan bir takımın- bir oyuncuya bağlılık derecesinin yüksekliği de iyi birşey değil bence.

gerrard son kertede biraz daha öne çıksa da keşke başka takımlarda da görme ve değerlendirme şansımız olsaydı onu. lampard'ın ise daha az çaktırarak sağladığı katkıyı küçük görmemek lazım bence. futbol takımlarını bu tip adamlar bir seviye üste taşırlar genelde.

jose dedi ki...

Tümer mi Sergen mi :)

Şaka şaka tabıkı Steven.

Gento dedi ki...

fotodaki sıra uygun. Beckham, Gerrard, Lampard. oyum Gerrard'a yani

biggins dedi ki...

Tartışmam bile bunu. Tabiyki Gerard..

Cakko dedi ki...

böyle soru olmaz.

Dünyada cevabı olmayan soruların başında gelir bu.

Fizik,astronomi,metafiziksel sorular dahil.

James dedi ki...

xavi+iniesta > gerrard+lampard bence

mre dedi ki...

İkisi bir arada o kadar iyi olmuyor sanki. Bkz. Milli Takımları. Gerard varsa Gerard yoksa Lampard.

SkyCaptain dedi ki...

Steve G tek başına bir takım. Kop'un sahadaki temsilcisi. Liverpool'un süründüğü günlerde bile takımdan ayrılmamış büyük kaptan. Bence İngiltere'nin son yıllarda yetiştirdiği en komple futbolcu.

mcdonell dedi ki...

tabii ki dayıoglu gerard.

scugnizzi dedi ki...

milli takımı euro 2008'e götüremeyince gözümden düştüler. lampard daha az yıldızı olan bir takımda oynasaydı lampard diyebilirdim, fakat şu an için steven gerrard...

Dünyaları Koşuyorum dedi ki...

2005 te Liverpool CL yi kazandıgında forvetinde Baros, Kewell vardı. Bu sene Cl den elenen Galatasarayın da..

Galatasarayla Liverpool arasındaki fark burda ortaya çıkıyor işte. Liverpoolda bu ikilinin arkasında Gerrard vardı bizde Lincoln :)

Soru mu bu yahu Aceto. Tabi ki Gerrard :)

Emir dedi ki...

Adana mı beyti mi, off zor bi soru olmuş baya..

Ama Gerrard daha bi fantastik gollerin (hem şekil olarak hem de attığı dakikalar olarak) adamı. O yüzden bence Gerrard..

Ama Lampard'ın da Barcelona deplasmanında 2-2 biten maçta sıfırdan attığı golü unutmayalım..

Reds dedi ki...

gerrard'dan başkası yalan...

matiasemilio dedi ki...

maçlarda attığım her isabetli uzun pas sonrası ismini kendi kendime telaffuz ettiğim büyük futbolcu,mevkimin adamı,idolüm..Steven Gerrard

aşkın dedi ki...

Her ikisinden de hazzetmem.
Bunları sevenlerin ''futbol sıkıcı oldu, hep defans'' diye şikayet etmeye hakkı yoktur.

getabbaaww dedi ki...

bütün yorumları okudum, gözümden kaçan yoksa herkes gerrard demiş. daha da diyecek bir şey yok...

antti_sumiala dedi ki...

ikisi de büyük futbolcu fakat steven gerrard sadece lampard a göre değil mevkisindeki bütün oyunculara göre bir adım önde..

oyum gerrard a...

NYG dedi ki...

umbro iyi çalışmış..bordo sweatler 10 numara.. tabi gerrard da

yas_fb dedi ki...

lampard a oy çıkmasına cok şaşırdım açıkçası.. gerrard icin fazla söze gerek yok

mrt309 dedi ki...

gerrard'ın bu kadar açık fark yapması ilginç. lampard'ı daha sık izlemenizi tavsiye ederim. gerrard'ın çok iyi olduğunu kabul ediyorum ama lampard ondan aşağı kalmaz.

delgado dedi ki...

futbolu sevenlere katılmıyorum :p gerrard diyorum.

man on the prowl dedi ki...

lampard, steven gerrard tarzı bi adamdır, bana göre onun açtığı yolda yürümüştür tarz olarak; yani lampard'a naylon gerrard diye biliriz. dolayısıyla steven gerrard, evet!

Baran Doğan dedi ki...

Yorumları okumadan yazıyorum, Gerrard. Lampard diyen mutlaka vardır ama yüzde 10dan fazla mıdır bilmiyorum.
Edit: değilmiş.

Pads dedi ki...

Lampard'in Gerrard'a ne ustunlugu var, hakikaten merak ettigimden Lampard'a oy verenlere soruyorum. Ne Gerrard ne de Liverpool hayrani degilim ama dunyada kiyaslanacagi baska bir rakibi oldugunu dusunmuyorum.

costacurta dedi ki...

lampard liverpool forması giysdeydi böyle bir fark olmazdı yani bu anketi ingilterede yapsalar bu sonuç olmaz ha genede gerard tabiki

josemarcelosalas dedi ki...

Lampard'a olan sempatim oyumu Gerrard'dan yana kullanmama engel olamadı. Nedir Lampard'ın Gerrard'dan eksiği diyecek olursanız, defansif yönü, fazlası değil.

otti dedi ki...

bir de gerrard-messi anketi düzenle be aceto. ben ikisi arasında seçim yapamıyorum da.

thunderbird dedi ki...

bende "furbolu seviyorum"
ama KAGIT UZERINDE tabiki gerard. takimini kac kere ipten aldigi, onlarca metre uzaktan attigi golleri hatirlatirim size. ayni zamanda mukemmel bir kaptan ve oyun kurucu, liverpool'un olmazsa olmazi.
ama lampide iyi be kardesim. mesela atak organizasyonlarinda gerard'a gore cok daha kompleks. takimla beraber hucuma cikiyor ve cogu zaman kitlenmis defanslari o aciyor...

her ne kadar gerard'siz liverpool liverpool degilse, lampi'siz chelsea'de chelsea degildir arkadas. haa eger bu soru ingiltere kurulusu icinse, o zaman ayri, onu bilemiyecegim...

thunderbird dedi ki...

ne beckhami lan! ne beckhami!? bende beckham kadar iyi top kesiyorum, dahada kosarim, yasimda genc... ne beckhami!!

open your mind dedi ki...

tabii ki büyük kaptan gerrard , kıyaslanabilecek oyuncu yok bence .

önyargı dedi ki...

ne güzel demiş kop:

Steve Gerrard, Gerrard he’ll pass the ball fourty yards
He’s big and he’s fucking hard, Steve Gerrard, Gerrard
Steve Gerrard, Gerrard

Steve Gerrard, Gerrard he’s better than Frank Lampard
He’s scouse an d he’s fucking hard
Steve Gerrard, Gerrard

muzoz dedi ki...

sabaha kadar beckham