27 Mayıs 2008

The Kid

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Atletico'da oynarken kaptanlık pazu bandının altından gözüken "you will never walk alone " dovmesini yakalamış bir fotograf varmış.bulan olursa paylaşsın lütfen.hayallerinin takımında demektir...

Adsız dedi ki...

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00035/torres_35600a.jpg

lyktm dedi ki...

dövme değil kaptanlık pazubandının içinde yazan yazı..

http://liverpoolfc.co.za/eve/forums/a/tpc/f/1126051643/m/4331049704

Adsız dedi ki...

fernando Torres sobre Cristiano Ronaldo: "Sería un gran fichaje casi a cualquier precio"

Cristiano Ronaldo firmará para madrid.

Joan Laporta será el próximo PAPA.

PAPA Laporta presidentinho I o Benedicto XVII

johann cruyff -el cardenal de Cataluña.

Guardiola- Arzobispo de Cataluña

Lionel messi -madre Teresa

Dios bendiga a Turquía

en el nombre del Padre, Hijo y del Espíritu Santo. AMEN!!!
(Ramón)

Adsız dedi ki...

http://lacomunidad.as.com/blog-comunidad/tags/madrid

Señor aceto balsamico. Come and join

(Ramón)

hadesperado dedi ki...

hahaha gracias ramon, sus comentarios muy divertidos pero por siempre Barça :p

aceto'nun tatli belası ramon geldi yine, realli de olsa yorumlarını seviyorum, çok kafa bi eleman olmalı...

bu arada bizi de unutmamış "Dios bendiga a Turquía-Tanrı Türkiye'yi korusun" demiş...
eyvallah Ramon ;) muchas gracias...

Adsız dedi ki...

bende merak ettim.

tuncaua dedi ki...

aceto..sayın abim..'the kid' de güzel de 'hellboy' lakabı daha bi yakışıyo o kırmızı yanaklara.dimi ama??? :))...full kırmızıları da çekti üstüne üstlük!

Adsız dedi ki...

vazife edinip çevirttim google translate'ten ramon'u. hoşuma gitti asayım şuraya:

Fernando Torres on Cristiano Ronaldo: "It would be a great signing almost at any price"
Cristiano Ronaldo will sign for Madrid.
Joan Laporta will be the next pope. Pope Benedict Laporta presidentinho I or XVII Johann Cruyff-Cardinal de Catalunya. Guardiola-Archbishop of Catalonia. Lionel Messi-Mother Teresa
God bless Turkey
in the name of the Father, Son and Holy Spirit. AMEN!
(Ramon)

Adsız dedi ki...

verilen linkler hep yarım mı yoksa ben ancak bir kısmını mı görebiliyorum????

Adsız dedi ki...

kendim ettim kendim buldum

http://www.kop.is/torres-ynwa-armband.jpg

Adsız dedi ki...

böylece katolik hiyerarşisini öğrenmiş olduk.
papa
kardinal
başpiskopos

yalnız burda ince bi espri var. bildiğim kardinaller papayı seçer
yani kardinal cruyff laportayı papa yapıyor.
bizim spor basınımızda da böyle espriler çıksa nolur acaba.
ramon şaşırma huzur islamda:P P
diyeyim ben de.)))