11 Mart 2008

3 As > 3 Papaz

3 AS

3 PAPAZ

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu blog da gördüğüm en güzel postlardan biriydi.Klavyene sağlık...

mert dedi ki...

3 as'ı kulübede değil de sahada o efsanevi hallerinde görebilmeyi ne kadar çok isterdim. kısmet kulübeymiş. şimdinin üçlüleri yalan, ne varsa eskilerde var.

dinazor dedi ki...

papaz pilav yemez derler ama, bu 3 papaz barca yı "risotto" yaptılar bu sene...Ronaldinho Barca'ya doydu, geçen yıl Chelsea ye gitmeliydi. Eto nun var bir derdi ama...Henry ise 30 undan sonra voleyi vurmaya geldi...Tamam adamın kalitesine tapılır ama 30 undaki adamada o kadar para verilmezdi ya...E bu dumda Eto niye oynasın ?

terp dedi ki...

hey gidi sırma saçlı gullit, teey tey!

Adsız dedi ki...

cok agir olmus be abi

kombine bilet dedi ki...

3 AS'ı özlemişiz
iyi geldi bu fotoğraf

Burak Doğan dedi ki...

Çıksa Gullit top oynasa, Rijkaard beslese, Van Basten deli manyak vuruşlarından birini daha yapsa çığrımızdan çıksak, Koeman orta sahadan vursa...

Çok küçüktüm ama, mahallede bağırdığımı bilirim Van Basten diye.. Hatta hep beraber oturur düşünürdük Koeman "maç topu" ile vursa duvarı delebilir mi diye..

Adsız dedi ki...

Benim umudum Messi - Bojan - Dos Santos uclusu.

yavuz dedi ki...

hollanda dan bi akrabamiz tshirt getirmis.Onunde turuncu netharland yaziyor filan 2 aslan figuru var.Sene sanirim 88 hollanda avrupa sampiyonu olmustu yamulmuyorsa.Bu uclu tavan yapmisti butun gun onlar konusulurdu mahallede.Neyse sadede gelelim o tshirt o zaman icin o kadar degerliydi ki yani yirtalsa insanin ici gider cunku yokluklar ulkesindeyiz.Posetinden cikardim tshirtu baktim baktim bi sey eksiti ama ne...turuncu keceli kalemi aldim arkasini kocaman 10 (gullit 10 numaraydi yanilmiyorsam) yazdim.Annemin uzerimde o yaziyla gordugundeki sokunu hala hatirliyorum.Ona gore gitmisti gul gibi tshirt bana gore ise ruh katmistim,hata geri gelmisti.

Adsız dedi ki...

yaw "mediolanum" reklamını nası özlemişim saolasın aceto :)zaten milan için bir "mediolanum" iki "motta" anlam ifade eder bana...

bu 3 as bi daha gelmez dünyaya!!!

Adsız dedi ki...

3 as : Metin-Ali-Feyyas
3 papaz : ....

Unknown dedi ki...

Şimdiki çocuklar sokakta henry veya eto diye bağırmıyor. Barcelona bas bas bağırıyor teknik direktörümü değiştirin benim diye...