27 Kasım 2009

Cristiano Ronaldo vs. Leo Messi

19 yorum:

FASLI dedi ki...

İnşallah el klasikoda Madrid Güler. bu mübarek günde duam kabul olur inşallahh...Varsa yoksa Real...

cuma dursun dedi ki...

teke tek maç yapsalar ronaldo. ama futbol takım işi işte.

vakilinchuk dedi ki...

Arada 2 yaş var,az değil.Messi tam anlamıyla geçen sezon kıvama geldi.Fizik olarak bile resimlerine bakınca görülüyor.Değerlendirme yaparken bunlarında gözönüne almak gerek.

Ayrıca Ronaldo,Messi maç kazandırır,Xavi,Iniesta şampiyonluk kazandırır.

Kaan Öner dedi ki...

İstatistiklere bakınca sanki C.Ronaldo bir adım önde gibi ayrıca denildiği gibi teke tek maç yapsalar Ronaldo ezici bir şekilde kazanır fizik gücü ve hız nedeniyle ama Messi için de daha iyi bir takım oyuncusu diyebiliriz..

SAFÆ dedi ki...

bu istatislikler real'in barça karşısında ne kadar zayıf duruma düşeceğinin göstergesi, tabi ronaldo'nun tek başına maç kazandırdığıda göz ardı edilemez..

ELANO dedi ki...

bülent abi galatasaray maçınız izlediysen senden birkaç kelime okumak isteriz. neler oluyor, neden olmuyor?

golgi cisimciği dedi ki...

yaş olayı ile birlikte ronaldonun attığı gollerin bir çoğu frikikten ha bu değerini tabii ki düşürmez adamın ama fark oradan oluşuyor yoksa iki oyuncu da gole çok yakın isimler...

bu arada bire bir maçı tek kale oynayacaklarsa bence messi kazanır...

Kasux dedi ki...

@Faslı
senin yorum da bir nihahaha havası sezdim nedir bu real haranlığı yada barça nefreti :)

mozlu dedi ki...

http://sporingen.blogspot.com/2009/11/frank-rijkaard-roberto-carlos.html

CooL dedi ki...

pardon, messi maç kazandırmış galiba da hangi maçtı o? yoksa barcelona takım olarak mı kazanmıştı hani iniesta, xavi, henry'yle birlikte?
ronaldo frikik kullanır, ortada hiç bişey yokken otuz metreden golü yaratır, oyundan adam düşürür, pozisyon almayı, pozisyonu gol yapmayı bilir.
messi hangisini yapıyor bunların? iki yaş fark var diyerek savunuyorsunuz da, iki sene bunların kaçını yapabilecek messi? barcelona takımıyla parlayan, en büyük yeteneği en dar alanda bile oyuncuyu geçmek olan bi adam messi. ikisinin artıları karşılaştırılamaz bile.

aşkın dedi ki...

Messi fizik güç ve frikik artısı olmadan en iyi takımda yer bulabiliyorsa büyük iş başarmıştır.
Ronaldo 5 yıllık bir projeydi.

Şehzade Ali dedi ki...

Ronaldo'nun büyüklüğü tartışılmaz.

Kavgamız Sevdamızdan dedi ki...

manchester united’ın kurt teknik direktörü; "istatistikler mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez."

alex ferguson konuştu, herkese iyi bayramlar...

Çatlak Çariçe dedi ki...

hala madrid!

ama bence en iyisi lionel messi.

nikolatesla dedi ki...

teke tekte,ronaldo yenermiş. bu ne lan? ronaldo'Nun babası messi'nin babasını döver deyinde tam olsun. komikleşmeyin yahu.

ayrıca messi ronaldo ile top niyetne oynar..

CooL dedi ki...

messi ronaldo ile top niyetine oynarmış. bu ne lan?
messi tek real madrid'i alır de tam olsun.
bize üç çay bi su kap gel lütfen.

cuma dursun dedi ki...

hahah hem komikleşmeyin demiş hem de en komik olmuş. trajikomik.

nikolatesla dedi ki...

üç çay bi su diyen şahıs, messi 7 kişiyi çalımlayıp gol atarken çalımladığı adamları xavi,iniesta, puyol tutuyordu herhal? sende karaktersiz ronaldo'yu izliyordun sanırım. sütçü beygiri gibi koşmayla, sığır gibi topa abanmayla dünyanın en iyi futbolcusu olunmuyor. hayır ronaldo messi'den yiyeceğini geçen sene cl finalinde yedi, birde el classico'da yedimesi gerekiyor sanırım.

şimdi bi git bi de çay koy

CooL dedi ki...

@nikolatesla
o çalımladığı yedi kişi kimmiş? her maç oluyor sanırım böyle aksiyonlar biz kaçırıyoruz, bi kaç video gösteriversene zahmet olmazsa. malum, biz tek maçı kazandırmaktan değil, takımı tek başına sırtlamaktan bahsediyoruz.
ayrıca barcelona'ya ve messi'ye karşı oynanan futbolla, ronaldo ve manchester united/real madrid'e karşı oynanan futbol aynı mı bide onu düşün bakalım biraz.
sütçü beygiri gibi koşmak, sığır gibi abanmak falan diye bi muhabbet varmış ki bunu ilk kez duyuyorum. topa sert, güçlü vurmaya sığır gibi abanmak mı deniyor sizin orda? nasıl bi anlayış(sızlık)tır bu arkadaş. helal olsun.