10 Nisan 2009

L'Equipe 20.000. Sayı

L'Equipe'nin 20.000. sayısı... Arşivlik...

13 yorum:

varol döken dedi ki...

fransızca kursunda ne okuyorsunuz sorusuna lökip demiştim, paralı bir kurstan kalan ilk salak ben oldum...

russenb dedi ki...

insan gayri ihtiyari kapakta bir türk fotosu arıyor, var mı bilmiyorum ama heralde tek ihtimal de naim !

contra dedi ki...

Sevgili blog sahibi..

Galatasaray Bayan Basketbol takımıyla ilgili neden hiç bir şey yazmadığını gerçekten çok merak ediyorum.Blog, futbol ağırlıklı olabilir ancak spora ve hak edilen bir zafere olan saygı gereği kutlanmayı hak ediyorlar.

Ülkemize gelen kaç tane avrupa kupası var ki?

Üstelik hadise tam bir başarı hikayesiyken?

Eleştiriye açık biri olduğunu düşünerek Şampiyon'a özür borcun olduğunu düşünüyorum.

Saygı ve dostlukla

Altuğ

Trofolo dedi ki...

Sevgili blog sahibi,
Blogda cinsel sorunlarimizdan neden bahsetmedigini gercekten cok merak ediyorum. Futbol da bence bir iktidar meselesidir. Tipki sey gibi, ee bilemedim simdi... Sey gibi iste.

ich dedi ki...

Sevgili blog sahibi,

Banvitspor'un fenerbahçe zaferinden neden bahsetmedigini cok merak ediyorum. Basketbol 5 oyuncunun oynadıgı ve sonunda topu karpuz gibi fileden gecirdigi bir spor degildir. Lütfen biraz daha dikkat..

ich dedi ki...

Sevgili blog sahibi..

La. Lakers'in üst üste 8. galibiyeti icin bir yazı göremedim ya. Ne desem bilemedim..

ich dedi ki...

SEvgili blog sahibi..

Benden kacmaz, Galatasaray'ı tutuyorsun ve Fenerbahce Acıbadem'ın bayan voleybol zaferini bu yüzden görmezden geliyorsun. Daha dikkat, spora ve sporcuya saygı.

ich dedi ki...

Sevgili blog sahibi.

Argentinos Juniors gibi kendi yagı ile kavrulan bir takımın lider Lanus'u yenmesine bu blogda yer yoksa kendini gözden gecirmen gerekir. Ayva cicek acmıs, yaz mı gelecek, River Bombonera'ya nasıl gelecek, nasıl geleceek, nasıl gelecek.

sevgiler.

BT dedi ki...

@contra
Ben blog nedir hakkında bilgini gözden geçirmen gerekiyor.

robotomoto dedi ki...

@ich,@trofolo:site sahibine (blog hassasiyeti) blog sahibine çok makul bir soru sorulmuş ve soru sorulurken de hiç bir şekilde saygıda kusur edilmemiş.Neden baharı görmüş teknik liseli gençler gibi şenşakrak ortaya almalar,dalga geçmeli yorumlar yapıluyor merak ediyorum? İnsanlar kendilerinden birşeyler bulduğu ve farkı görebildikleri için her gün onlarca kere siteye girip yazıları okuyorlar.alaycı bir üslup inanın bülent uygun'un burberry montundan daha çiğ kaçıyor burda.bende de saygılar sevgiler

ich dedi ki...

Müsteri haklıdır, aile salonumuz üst kattadır.

Unknown dedi ki...

Blog yazarına böyle eleştiri geliyorsa, köşe yazarlarının hayatı kabus gibi olmalı.

varol döken dedi ki...

@sevgili balık sahibi
iyilik yap denize at, balık bilmezse halik bilir o da bilmezse lökip bilir:)