21 Aralık 2008

San Lorenzo 1 - Boca Juniors 3

13 yorum:

shadow dedi ki...

kesinlikle maçın hakkı değildi. ayrıca bocalı bir oyuncu ölüm tehlikesi atlattı sanıyorum. çok ürkütücü bir andı, kameralar yakından gösterdiğinde yerimden fırladım.

ich dedi ki...

1 kırmızı 6 sarı kart demistim, sagolsun mahcup etti Baldassi. Baldassi'nin en son yönettigi Boca - San Lorenzo maçında San Lorenzo 2-1 galip gelmisti.

dchetin dedi ki...

o sakatlık anı hakkında net bilgisi olan var mı acaba? kahvede sesi vermiyorlardı, son durum nedir?

solo dedi ki...

ben ich'i tebrik ediyorum dediği gibi bol kartlı bi maç oldu, boca çok güzel ayağa tek pas yaptı, hele ikinci gol okullarda ders niteliğinde...

MARADONADONI dedi ki...

Maç kadar tribünlere de kilitlendiğimi gördüm. Bir kez daha hayran kaldım La Doce'ye.

orkun dedi ki...

Sakatlık ilk anda daha ciddi gözüktü, Boca'lı oyuncunun dili döndü galiba, ama sonra halloldu herhalde ki oyuncu değişikliklerini yapıp devam ettiler. Kimsede çok vahim bir şey olmuş gibi bir hal yoktu.

Kart konusunda gördüğüm en uçuk hakemdi artık yav, "böylelerinin eline kart vermeyeceksin" diyorum ki ben öyle "futbol erkek oyunu, çatır çatır oynasınlar, hakem de oyunu kesip durmasın" taraftarı değilimdir. Bu vatandaş bayağı abarttı, özellikle Riquelme'nin kartı çok zırvaydı, Tigre maçında yok galiba.

Boca bu saatten sonra bırakmasın artık bu işi.

Aceto'nun dilek tutmadı, San Lorenzo out :)

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Şampiyon olmamız engellenemez! :)

Adsız dedi ki...

Devrede uyumuşum Forlin'in sağlık durumu nasıl acaba.

SAFÆ dedi ki...

O tribünlerde olmak vardı..Tigre alsın arjantin ligi bitmesin :)

feversea dedi ki...

forlin'in rakiple carpistigi pozisyon;
http://www.youtube.com/watch?v=QUmbLHsp8KU

Recoba dedi ki...

Aceto dualarn kabul görmedi ne yapalım sarı-lacivert işte şampiyon BOCA.

Her Yol Roma dedi ki...

vay vay vay. santiago solari kardeşimiz de san lorenzo'daymış.

redfox93 dedi ki...

Renkdasimiza Yürekten Basarilar Dilerim
....
SARI
LACiVERT
SAMPiYON
BOCA
....