13 Ağustos 2007

Hollandalılaştırabildiklerimizden misiniz?

Quaresma mı; Robben mi derken Real Madrid Wesley Sneijder'i aldı. Sneijder zaten iki yıldır pirelenmişti Ajax'da. Real Madrid 27 milyon euro ödemiş. Bu sezon transferde inanılmaz para harcandı Avrupa'da keza Türkiye'de. Son yıllarda rakamların bu kadar havada uçtuğu, trafiğin bu kadar fazla olduğu bir sezon olmamıştı. Oturup bir Real Madrid onbiri yapmayacağım ama iki lafım olsun bu transferin ardından. Hadi Barcelona, Cruyff'dan temelli bir Hollanda sevdasıyla 90'larda özellikle Van Gaal döneminde takımı Hollandalı futbolcularla doldurmuştu da, Real Madrid'e ne oluyor anlamadım. Bu kaçıncı Hollandalı kardeşim hesap verin. Bir de bu Real Madrid'de frikikleri kim atacak sorunsalı var. Figo, Zidane, Carlos, Beckham gelirdi topun başına, zenginin malı züğürdün çenesini yorardı. Şimdi hiçbiri yok. Guti'den başka adam da yok duran topa vuracak diyecektim bu arkadaş geldi. Sonuçta benim değil Schuster'in derdi elbette.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir arkadaşım var winning manyağıdır kendisi hatta şu andaki transferleri takip ederek takımlardaki futbolcular nereye gittiyse ona göre değiştiriyor..geçen gün oynayalım diye gittim bi baktım beckham yok dedim nerde ? e gitti ya değiştirdim dedi..takıma bi baktım son transferler dahil herkes var realde..neyse takımları ayarladık bi baktım adam barca olmuş henryle geliyo üzerime ..konsolu bıraktım eve döndüm...saygılar..