29 Ağustos 2008

La Liga 2008-2009 Şampiyonu?

30 yorum:

Quaresma7 dedi ki...

ben sürpriz deniyorum...
villareali çok beğendim hazırlık maçlarında hem La Liga'da hem ŞL'de bombayı patlatabilirler

Scatterbrain dedi ki...

bence villareal zor.josico'yu aldık,kan kaybettiler :p

Emir dedi ki...

real madrid banko..
villarreal yine 2yi-3ü zorlar, tabi o da barcelonanın performansına bağlı..

aksilaz dedi ki...

real madrid varken digerelri hayal olur

Julien Dekosta dedi ki...

villareal en buyuk yildizi josico yu kaybetti, isi cok zor :D

Adsız dedi ki...

Real Madrid süpürür.

aayla dedi ki...

Real Madrid açık ara şampiyon bitirir bu sene

RaRe dedi ki...

bence Atletico da bomba adaylarından biridir ciddi anlamda...

hadesperado dedi ki...

Hleb ve Messi faktörüyle Barça diyorum...

Adsız dedi ki...

ilk onbirinden 6-7 oyuncusu birden uzun süreli sakatlık yaşamadığı sürece R.Madrid ligi götürür.Barca ve Villareal 2.lik için kapışacaktır.Atletico şampiyonlar ligi biletini alır yine.Sevilla ise bunlar arasında zayıf halka benim için .

Figueres dedi ki...

Aceto, bu oylamaya Valencia'yi neden almadin onu merak ediyorum. Real'e karsi adamlar hic fena degildi. Bence ligi en azindan 4. bitirecek bi hava yakalamis durumda kadrolari.

ilkay dedi ki...

Real Madrid çok rahat

Adsız dedi ki...

real madrid benimde favorim. özellikle atletico madrid'le oynanacak derbiyi sabırsızlıkla beklemekteyim bir real taraftarı olarak. onuda güntekin abimiz anlatsın anlatırken realin atacağı gollere sevinemez. biz tek başımıza seviniriz artık.

Adsız dedi ki...

CATALANES CULERDOS!

Sin dudar de la calidad de Van der Vaart me parece es auténtico despilfarro gastarse 15 millones pudiendo pagar 1 el año que viene. Eso es que valora al jugador 14 millones (la diferencia) por no esperar un año, multiplicado por 5 años que lo ficha. y Parejo? y Granero? es que no se puede esperar un año. Como se nota que el dinero no es de ellos ¡¡

Es la nueva naranja blanca Robben, Sneijder, Van Deer Vaart y Van Nistelrooy, y si a esto le sumamos Robinho, Guti, Higuain, Raul y Saviola el ataque blanco sera bestial. En la medular Diarra, Gago y De La Red, y en defensa Garay, Cannavaro, Pepe, J Garcia, S Ramos, Heinze y M Torres mas el santo en la porteria Don Iker Casillas todo esto es igual a Champions y Liga

¡¡¡HALA MADRID Y ABAJO ATHLETIC BILBAO y BARÇA FARSA

(ramón)

jose dedi ki...

okhy doky

gunun yorumu tebrıkler dostum:)

H. İbrahim Andiç dedi ki...

bu oylamada valencia'nın olmaması üzücü + şaşırtıcı. Tamam maddi krizde olabilirler. Son birkaç sezondur sözüne itibar eden olmayabilir ama CL'den yorgun dönen rakiplerinin kaybedecegi puanları avantaja çevirmesini bilebilirler.

AAAA dedi ki...

atyletico madrid'in işi çok zor ama gönlüm onlardan yana. aslında gönlüm bilbao olsun diyor ama küme düşmeden sezonu bitirebilirsek başarı sayacaz yeniden.

Cakko dedi ki...

Valencia...

Sezon sonu dönüp bakarsınız bu yorumuma.;)

Adsız dedi ki...

Vallahi gerçekci olursak Real Madrid çok rahat götürür gibi gözükmekte. Bu sezon için Villarreal'dan bir şeyler bekliyorum ama en fazla geçen senenin 1 adım ilersine gidebilirler. Barça kanımca umutsuz vaka!

dragon1653 dedi ki...

real madrid rahat alır bu sezon

ornitrin dedi ki...

Arkadas ne Realli varmış aramızda da haberimiz yokmuş!

Hadi Aceto Raul'u seviyor, hatta oğluna adını vereek kadar da, size ne oluyor anlamadım. Ramon sempatisi mi yoksa? Soru işareti, soru işareti...

Ali Ersoy Pembe dedi ki...

gonlum atletico'da ama real madrid alir bu seneyi de. barca'nin 3 senesi daha var cok temizinden. kolay mi yapilanmaya gitmek canlar ?

Adsız dedi ki...

Abi bence Valencia'yı eklemeliydin..Sevilla'nın yerine..

Şampiyon Valencia veya R.Madrid olacağını düşünüyorum.

Bu arada benim premier ligim nerede.:( Oradada Chelsea şampiyon olur.ManU'yu her sene favori gösterirdim ama bu sene ronaldoyu takımda tutmaktan başka önemli bir hamleleri olmadı Chelsea yeni bir kimlikle silip süpürür ligi.

Adsız dedi ki...

Mantığım ne derse desin, kalbim her zaman Barca diyor...

Adsız dedi ki...

Barça dedim ama bu anketler keşke tekrar oylanamaz olsaydı Aceto. Ziyaretçiler her girdiğinde (ki genelde saat başı giriyorum kendimden biliyorum) bir oy verirse pek adil olmaz gibi :D

GırgbiЯ ! dedi ki...

barça tabiki...

Adsız dedi ki...

real-barça taraftarı oranı 2ye1.bu oylama bunu gosteriyor tabiki.

ilki sanslarının yardımıyla,iki kere real sampiyon oldu sıralarını savdılar bence.sampiyon valencia yada barcelona olcak bu sene.

Adsız dedi ki...

Barcelona taraftarıyım ama bence Real Madrid bu sene daha hazır durumda. Barcelona değişim içinde, gidenler-gelenler, teknik direktör değişimi vs..

Guardiola kendi sistemini oturtana kadar takım minimum kayıp vermeli, yoksa Barça'nın işi zor. Yine de favori Real Madrid bence.

Adsız dedi ki...

@ornitrin ve andre

real madrid şampiyon olur demekle real madridli olunuyor yani.. kusura bakmayın, millet at gözlüklerini takmayı unutmuş, bir dahaki sefere hatırlatın da öyle versinler oylarını.

Adsız dedi ki...

Valencia olmalıydı hakkaten bu listede ben bi los che sempatizanı olarak bu sene şampiyonluğa inanıyorum.. ilerleyen haftalarda görücek herkes zaten valencia'yı.