18 Aralık 2007

Yalandan Bordeaux

Malum Galatasaray'ın UEFA Kupası'nda gruptan çıkma şansı Bordeaux'nun Panionios deplasmanında yenilmemesine bağlı. Galatasaray da Austria Wien'i yenecek ön şartıyla birlikte elbette. Bordeaux gruptan lider çıkmayı garantilemiş, Pazar akşamı Marsilya'ya karşı evlerinde 0-2'den 2-2'ye getirdiler maçı. Laurent Blanc Atina'ya bırakın as oyuncularını 18 futbolcu bile götürmüyor. Kadroda 15 futbolcu var. Chalmé, Diawara, Henrique, Jurietti, Planus, Alonso, Diarra, Fernando, Micoud, Wendel, Bellion, Chamakh kadroda yok. Neant cezalı, Micoud sakat. Kadroda olanlar ise: Olimpa, Valverde - Brégerie, Jemmali, Marange,Trémoulinas, Ecuele - Ducasse, Lavie, Moimbé, Traoré - Cavenaghi, Jussiê, Obertan, Perea. Blogda bahis tahmini bugüne kadar yapmadım, ilk kez yapayım, Iddaa 1.50 veriyor Panionios'a.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hayır ne bekliyorduk ki ?

zerre kadar kızmıyorum bordo'lu yöneticelere de teknik adamlara da..her takımın yapıcağı hareketi yapmışlar.boşuna nefes tüketiyoruz zaten ; geçti borun pazarı , sürelim eşşeği niğde'ye..

Adsız dedi ki...

Bende bir Gsli olarak adamlara kızmıyorum..Olması gerekeni yapıyorlar.

Unknown dedi ki...

ben de kızmıyorum ve panionios a bahis basıyorum :) iki türlü de sevinirim,berabere bitmesin yeter :)

Adsız dedi ki...

su maci panionios'un kazanacagini iddia etmek ya o takimi ya da futbolu bilmemektir, bu kadar acik soyluyorum. yarin gorusuruz.

Adsız dedi ki...

forvetleri gayet iyi, özellikle obertana dikkat. yanilmiyorsam beraberlikte yetiyor gs ye tabii viyanayi yenmek sartiyla.

Adsız dedi ki...

Cavagol sezonun 4. ve 5. gollerini atar paniyi yıkar.

orkun dedi ki...

Bu maçı veren kanal var mı?

Adsız dedi ki...

cavagol sezonun 4. golünü attı , ben demiştim..

Adsız dedi ki...

son dakika goluyle tek galibiyetini alan pani son dakika goluyle de turdan oldu. dun iyi sallamistim pani'den cacik olmaz diye ama yediriyolardi laflarimi. neymis? top yuvarlakmis, buyuk konusmamak lazimmis. her ne kadar panionios denizlispor ayarinda bir takim olsa da.