22 Aralık 2007

El Clasico'ya 1 Kala

Bir hafta süren ankette 907 kişi oy kullandı. Barça kazanır diyenler 480 (%52); Real Madrid kazanır diyenler 287 (%31) ve berabere diyenler 140 (%15). Bütün hafta derbi haberlerini takip ettim, durdum, anketi de kondurduk ama ben maçı seyredemeyeceğim. Bu da güzel. Ekmek parası işte. İki satır not düşeyim: Barça'da Ronaldinho yedek başlar, Real Madrid de bu maçta yenilmezse; Hollandalı kendine 3 vakte kadar yeni iş bakar. Puan farkı 4. 7 olursa lig biter diyenlere nah biter derim açıkçası. Hakem hakkında hafta ortasında not düşmüştüm. Öyle ya da böyle Real Madrid bu hakemle 8 sezondur kaybetmiyor. Eto'o, Pepe'yi bakkala yollarsa ne olur bilmem. Derbi kardeşim bu, keyfini çıkarın, Okay Karacan da çıkarsın, uzatsın ayaklarını, alsın eline bir bira: "Barcelona-Real Madrid derbisine hoşgeldiniz." desin içinden..

6 yorum:

revenant dedi ki...

rakamlar bu tip maclarda insanları genelde ters koseye yatırıyor.bakalım beklyeip gorecegiz
bence messi carsıya yollar pepeyi :D

http://www.twitter.com/knngrc dedi ki...

Keşke Okay Bey anlatsaydı ama o yoksa Güntekin Bey anlatır umarım.
Bence Eto'o ile Ruud van kapışması olur maç. Defanslarda zaten sorun yok ancak orta saha faaliyetleri çok etkiler maçın gidişatını. Barça yarıştan kopmamak için kazanmak zorunda tabii yenilse de kopmuş sayılmaz ama psikolojik üstünlüğü olacaktır diğer maçlarda Madrid'in.
Benim gönlüm Barça'dan yana ama umarım çok zevkli bir maç ve hakeden kazanır.

Detharmonic dedi ki...

Messi gibi bir "alien" Barca'da iken kimsenin şansı yok. :)

Adsız dedi ki...

bence murat kosova anlatsın.

angelus1345 dedi ki...

El classico dedik il derbissimo'nun üstüne geçtik tekrar tv'nin başına...
Ancak olmamış bu sefer...Ben ilk defa sıkıldım bu maçta...
Real Anadolu takımı gibi attıktan sonra oyunu domine etti...
Olmamış diyoruz 10 üzerinden 5 veriyoruz

Adsız dedi ki...

Sayın blogırlar , Murat Kosova , Bojan KRKIC için çeşitli defalar " borha " "bohan" falan dedi .Doğrusu nedir bi insan evladı yazıversin delirecem. Boyan Krkiç biliyodum ben.