26 Eylül 2007

Özür diliyorum daha iyisi varmış!

Dün "Mustafa Denizli Chelsea'ye gidiyor" manşeti atan Fotomaç için daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu demiştim; ama haksızlık etmişim. Özür diliyorum! Benim unutkanlığım, yaz vakti Fotospor'dan bir haberi kesmiş, çekmeceye atmıştım. Şimdi haberi okuyalım hep beraber. Bir not: Bu haber, Henry, Barcelona'ya transfer olmadan önce çıktı gazetede. İlk kelime doğru yani!..
"Arsenal'in yıldızı Thierry Henry, geçmişte formasını giydiği Real Madrid'den ayrıldığı için dünyanın en şanslı insanlarından biri olduğunu söyledi. Fransız oyuncu "Real Madrid çok değişik bir kulüp. Orada psikolojim bozulmuştu. Şimdi İngiltere'de daha rahatım. İspanyol medyası ile sürekli sorunlar yaşıyordum" dedi. İspanyol kulübü bu ise bu polemiklerden sonra Henry'ye dava açacağını açıkladı... "
Haberde imza yok. Ben olsam "Tolkien" diye atardım...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ayip etmi$ henry. real madrid'le 4 kupa 2 de sampiyonluk ya$ami$ligi var. bence boyle dememeliydi. hakli yani ispanyol medyasi. fotospor da haklı.

untildie dedi ki...

yuh be atmasyon sanatını bizim medya kadar yapanıda yoktur sanırım adamın monaco ile arsenal arasında sadece bir yıllık juventus geçmişi var nerden çıktı madrid?

Adsız dedi ki...

abi koyma bole seyleri allanisen, onlar etmis sen etme.

kahvemin yarisi klavyede a dan k ya kadar sapsari oldu klavye...

Adsız dedi ki...

hoca sen fotospor mu alıyorsun eve

Adsız dedi ki...

fotospor almak kimsenin kalitesini değiştirmezki..boşuna laf sokmaya gerek yok

Adsız dedi ki...

böyle gazetecilik olmaz kardeşim hani montajlanmış real formalı henry

Adsız dedi ki...

Renklerin tarama sırasında kayması pek manidar olmuş bence.

Adsız dedi ki...

bizim medya olucak transferlerle ilgili yalan yazıyordu ama olmuş transferle ilgili de pes diyorum :))

pes 7 iyi oyun bu arada :P