20 Ağustos 2008

Cisse Sunderland'de

Erik Gerets ve Marsilya sezona 8 golle başladı. 4 gollü beraberlik ve ardından sahasında Auxerre'e attılar. Takımın 4.8 milyon euro ile en çok kazanan futbolcusu Djibril Cisse'nin katkısı olmadan başardılar bunu. Gerets, Cisse'yi gözden çıkarmıştı. Cisse de Premier Lig'e dönmek istiyordu. Bir aydan beri kendine kulüp arıyordu. Şampiyonlar Ligi ön elemesinde oyuna girince Avrupa kupalarında oynayan takımların kapıları da kapandı. En sonunda Sunderland onu kiralayıp kurtardı. Kaç para verildiği yazmıyor ama Marsilya'nın ödediği rakamın yarısı olsa öpüp başına koysun...

9 yorum:

getabbaaww dedi ki...

tam galatasarayın aradığı forvet olurdu cisse. gerçi biraz artist ama olsun... premier ligde bu sefer başarılı olcağını düşünüyorum...

uykutu dedi ki...

açıkcası Cisse'yi begenenler kervanındanım ben istikrar ve başarı oranı tartışılır ama yer yer fantastikleştiği zamanlar olmuştur ( bir diğeri ümit karan= )) işi sanal kısma da taşırsak winning eleven'da cisse ve hızı faktörü için çok liverpool seçmişliğimiz olmustur ( kop'a saygısızlık olmaz ise ) =) bu arada marsilya da Cisse'yi gölgede bırakacak forvet var mıdır ?

YK dedi ki...

sunderland için cok ii transfer...ilk 10 diyorum ..

antti_sumiala dedi ki...

marsilya mükemmel bir takım olma yolunda ilerliyor.. eldeki piyasa oyuncularını çok iyi rakamlara satıp yerine gerçekten çok iyi takviyeler yapıyorlar..

ben arfa, baky kone gibi isimler bu sene çok katkı sağlayacak..

pepe diouf özellikle son 3 sene güzel işlere imza attı..

atletik özellikleri çok iyi olan oyuncular var.. niang, taiwo, kone, ben arfa.. hem deplasmanda hem içerde çok etkili olabilecek topçular..

forvet olarak izlediğim maçlarında grandin i çok beğendim.. zaten takım pivot santrafor olmadan oynayan bir takım.. niang, kone, grandin, ben arfa gibi hızlı oyuncularla etkili bir hücum hatına sahip takım..

ayrıca lorik cana büyük kaptan =)

bu sene bordeaux ile hemegonyayı yıkabilirler.. lyon u da izledim.. pek fazla beğenmedim.. kesin toparlanırlar sonuçta kadroları çok kaliteli ama içimden bir ses bu sene lyon un şampiyon olamayacağını söylüyor..

mre dedi ki...

Galatasaray'ın almasını çok istiyordum ama aldığı ücreti duyunca olmayacağına kanaat getirmiştim. Bence kalitesi Sunderland'in çok üzerinde bir adam.

Pads dedi ki...

Yillar once U18'de izlemistim seni. Eurosport spikeri 'Sisi, Sisi!' diye inletiyordu ortaligi. Fizigin, teknigin, bitiriciligin yani neredeyse herseyin ustundeydi yasitlarinin. Ama burnun da. Gel zaman git zaman abin sayilacak Drogba yedeklikten nerelere geldi, sen nereye. Artik Kanoute'ninki gibi sonbahar cikisi yap bari, ben de 'Ben bu Cisse'nin cocuklugunu bilirim' diyeyim.

Abin Francois

a.c. sedef dedi ki...

o sakatlıklar olmasa acaba kaç şampiyonluk hediye ederdi liverpool'a?artık bilemeyiz ama keane'le arası bozulmazsa sunderland'de eski günlerinden bir şeyler gösterebilir.

Blogspor dedi ki...

Sunderland harika bir iş başarmış =).

el'nino1907 dedi ki...

cisse'nin liverpool'a gelişini hatırlarım o zaman verdiği demeçlerden birinde ''michael owen'la aynı takımda oynamak gurur verici'' gibi bi laf söylemişti gerçi owen madrid'e gitti orada bitirdi kendini cisse'ee liverpool'da sakatlıktan kurtulamadı gözden düştü hayat işte

şaka maka şu blogda owen yazısı görsek fena olmaz nerede arjantin defansinın belini kıran 20 numaralı michael owen