19 Ağustos 2008

Birra Moretti Kupası 2008

Perşembe akşamı saat 21:45'de NTV'de Galatasaray-Fenerbahçe belgeseli var. İçeriği ve yapımcısı hakkında bilgim yok. Aynı akşam İtalya'da Birra Moretti Kupası oynanacak. Napoli'de TİM Kupası gibi 3x45 dakikalık maçlar. Napoli, Juventus ve Milan katılıyor. Geçmiş yıllarda genelde Inter olurdu. Milan ilk kez katılacak bu kupaya. Berlusconi Kupası'nda Juventus'u fiyakasını bozdular. Bakalım bu kupada ne olacak. Maçları Kanaltürk ve uyduda Canale 5 şifresiz veriyor...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

aceto hoşgelmişsin. ramon nerde ya. insallah gene yorum yazar.

Adsız dedi ki...

hani diyorum yem olarak bir real madrid postu atsan da görebilsek. hala siteyi takip ediyor mu etmiyor mu ?

fyckreth® dedi ki...

benim tercihim belgesel olacak. merak ettim disaridan bi fransiz nasil bakiyo bizim olaya. acaba Fransa-GS iliskisi bu belgesele de yansir mi diye de meraktayim :)

Efsane Maraton dedi ki...

zamaninda espn'de fransizca olarak fenerbahce-galatasaray derbisini anlatan belgesele denk gelmiştim. sanırım ntv'de o belgeseli yayınlayacak.

bundan sonrası spoiler içerir :)

fenerbahcenin 2004 sampiyonlugu ve galatasaray kadıköy'e geliyor. fenerbahce kazaniyor sampiyon oluyor.
deplasmana gelen gs tribünü, polisler, ali sami yen cevresinde mac izleyenler, mackolik'te bulunan fenerbahçe taraftarı ve bol bol fransızca olarak osman tanburacı yorumu.

sanırım böyle birşeydi

uykutu dedi ki...

yanılmıyorsam, emre ve okan'da transfer olduklarında oynamıslardı bu birra moretti kupasında inter forması altında, hatta bira moretti kupasınıda ilkkez emre ve okan'ı inter forması altında izlemek için seyretmistim eğer çok feci bir şekilde uydurmuyorsam!

Adsız dedi ki...

Les Grands duels du sport

Malesef Dvd veya TV kaydı olarak internet üzerinde bulunmamakta bu bölüm. İzlemek isteyenler kaçırmasın. Tabi o kadar meraktan sonra dandik bir şey çıkarsa üzülürüm :)

Adsız dedi ki...

merhaba,

rss bildirilerinizde nedense sadece linkler cikiyor.
aceto balsamico'yu reader (opera) ile okumanin bir yolu var mi acaba?

Oz dedi ki...

afisi çok güzelmiş. 2008 senesi afişini de büyütüp save edebileceğimiz şekilde verirmisiniz, arşivimizde dursun :)

Adsız dedi ki...

Birra da turnuva için çok iştah açıcı bir isimmiş.

Adsız dedi ki...

Bu belgeseli merak ettim fb nin şampiyonluğu içinde varsa izlememek olmaz.Umarım çirkinlikleri değil güzellikleri çekmişlerdir.

Adsız dedi ki...

eski postta beraberlik halinde penalti degil süpriz vurusun oldugu yaziyor, nasil bir sey acaba bu?

n0s dedi ki...

turkiyede bu birrrradan var mı?? grazie :D

Blogspor dedi ki...

Turnuva fena değil ama...Ben yinede belgeseli izlerim =).

sinan dedi ki...

@ n0s:

Var. Ben Istiklal'de meydanda tunele yururken sag tarafta kalan Fermantasyon diye bi' tekel bayi/cafeden almistim zamaninda. 2.25'ti o zaman fiyati ama temiz 2 yil gecti ustunden. Guzel biraydi. Baska yerde de gormedim.

Adsız dedi ki...

FB-GS belgeseli dün akşam gösterildi. daha evvel ESPN de izlemiştim. NTV tabiki küfürleri sansürlemiş (haklı olarak)fakat müziklerine sansür koyması pek NTV'ye yakışmamış.

Orjinalde müziklerden biri Kürtçe olarak bulunuyordu. Yanlış hatırlamıyorsam GS otobusü Saraçoğluna hareketi köprüden geçişi esnasında hareketli bir müzikti. Makaslamışlar.

Saygılarımla