4 Şubat 2008

Son Kurban Anelka

Allah kimseyi "News of the World"ün manşetine düşürmesin. Ada'da ne kadar skandal varsa bunlar çakıyorlar manşete. Son kurban Nicolas Anelka. Bolton'dan Chelsea'ye geçince reytingi tavan yaptı tabii. Klasik kafa koparanlar da peşinde. Hikaye beni baydı uzun uzun anlatmayacağım. Anelka evli, jeans almak için girdiği mağazada çalışan Natalie Merriman'ın numarasını alıyor. Mesajlar atıyor. Sonrasını zaten kadın büyük bir keyifle itiraf etmiş gazeteye, Anelka'nın attığı sms'leri de büyük bir itinayla saklamış, yanında bol bol da poz vermiş. Böyle bir kadın formatı var İngiltere'de. Sonuç, Anelka'nın evinde arıza çıkmıştır, tezgahtar Natalie de en az bir yıllık kazancı kadar parayı "News of the World"dan almıştır. Artık kendine yeni model bir Nokia alabilir, fotodaki çok eskimiş. Anelka'nın saha dışındaki performansını öven satırları merak eden varsa bu kapıdan lütfen...

4 yorum:

mert dedi ki...

o değil de güzeldir o telefon ya, bende de aynısı var:D 6230 en başarılı telefonlardandır kanımca, laf yok:P

Adsız dedi ki...

hayır hepsi bi yana anelka bildiğin tikkymiş. ona yanıyorum ben.

Adsız dedi ki...

İyi bari Anelka Hıncal abi gibi iki nokta kullanmıyormuş. SMS'de olsa mühim imla tabi. Gerçi o da böle bir boşluk bırakıp öyle üç nokta koyuyormuş "..." tıpkı az evvel yaptığım gibi.

Bu haberin kıymeti sizin de belirttiğiniz gibi bunu öğrenmemizdir herhalde.

Adsız dedi ki...

anelka'nın fotoğraf yardı beni... öyle böyle değil kendime yeni geliyorum