28 Aralık 2007

Baba Buffon

Benim için en iyi kalecidir, sadece Juventus küme düştüğünde takımı terk etmemesi bile onu adam gibi adam sınıfına sokar: Gianluigi Buffon. Korkunç bir gene sahip. Babası ve annesi atlet. Babası Adriano Buffon eski güllecilerden. Annesi Maria Stella da gülle ve disk atmış. Kızkardeşleri Guendalina ve Veronica ise voleybolcu. Buffon baba oldu. Oğlunun adı Louis Thomas. Kaka'nın da 5 ay sonra bir oğlu olacak. Del Piero'nun da 2 aylık bir oğlu var: Tobias. Bizim evde de bir Hakan Raul var. Bunlar geleceğin futbolcuları. Post biraz doğum servisinden duyurular gibi oldu ama olsun durum budur.

5 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

ne güzel işte! başka sitelerdeki ölüm haberleri iç karartıyordu :D

Adsız dedi ki...

italyan futbolcularin cocuklarina klasik italyan isimleri takmamasi normal artik galiba. fazla secenekte yok sanki italyanlarda, francesco, alessandro bilemedin fabio. neyse, cocuk düsünmüyorum ama benim oglum olsaydi adi ernesto jordi olurdu herhalde. aslinda sevmem böyle mixleri ama ne bileyim katalan ismi jordi karizmatim geliyor bana.

Unknown dedi ki...

abi alakasız ama,oğluna raul ismi nasıl verdi sen?türkçe olmayan isim yasak diye geçer genelde de?bende oğlum olursa kaminero koyak istiyorum adını :)

Trofolo dedi ki...

Ernesto mu :)
**
Farovey sana ucan kafa gönderiyorum Ankara'ya...

Adsız dedi ki...

abi sen hakan raul u hakikaten topçu yapacak mısın ya? emin misin yani...