26 Aralık 2007

Adriano + Ronaldo = Arif

İkisinin de adı Fenerbahçe ile anıldı. Adriano, Sao Paolo'ya kiralandı. Antrenmanlara başlamış görüldüğü üzere. Ronaldo için Milan kulübü Flamengo'ya görüşme izni verdi ama Ronaldo'nun ücretini ödeyebilirler mi? Çok zor. Bu arkadaşlar kazara İstanbul'a transfer olsa; adresleri şimdiden belli: Gündüz Samandıra, gece Reina. Madem alemci futbolcudan lafa girdik; Türk futbolunun gelmiş geçmiş en büyük alemcisi Arif Kocabıyık'ın bir anısını nakledeyim: "Tarabya´da Dolce Vita diye bir gece kulübü vardı.Biz de her akşam oraya takılıyoruz; içiyoruz eğleniyoruz. Mekan zula yerde‚ gazeteciler falan kimse bilmiyor. Önceleri haftada bir gün gitmeye başladık; sonra hemen hemen her gece takıldık. Ben‚ Yaşar‚ Erdoğan Arıca falan‚ keyfimiz kıyaktı. Bir gece yine sabahladık Dolce Vita'da. Ertesi sabah antrenmana gittik‚ tabi biz zomuz‚ birkaç saatlik uyku‚ daha ayılamamışız‚ esniyoruz falan. O sırada soyunma odasına toprağı bol olsun teknik direktör Stankoviç girdi ve "ohh ohh mamma mia, mamma mia, dolce vita" dedi. ben tabi şok oldum döndüm yaşarlara "vay i...e, allah´ın Yugoslav´ı nereden öğrendi lan bu a ko. dolce vita gece kulübüne takıldığımızı‚ hani lan kimse bilmiyordu‚ mekan zulaydı" dedim. Yaşar "ulan bu i...e yoksa bizi mi takip ediyor" dedi‚ o arada Stankoviç bizim bir işler karıştırdığımızı anladı. Üstümüze geldi biz de öttük. Meğerse dolce vita, tatlı hayat anlamına geliyormuş. Adamın bir şeyden haberi yok; bizi uykulu görünce o tatlı hayat‚ dolce vita‚ ne güzel İstanbul gibi takılmak istemiş. Ben nereden bileyim dolce vitayı‚ biz sadece bizim takıldığımız mekan sanıyoruz. Öyle bir enayilik yapıp‚ yakalanmıştık. "

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu arada adriano'nun da skol iciyor olmasi gozlerden kacmamali. =)

Adsız dedi ki...

hahaha harika bir hikaye :)

Adsız dedi ki...

gerçekten çok hoş bir anıymış!!