7 Kasım 2007

Derbide Forma Değiştirilir Mi?

Maçın devre arasında forma değiştiren futbolculara benim hiç tahammülüm yok. Hani bi dur be kardeşim, bak mağlupsun, adam çakmış doksanına, sen hala forma peşindesin. Maç sonu ise makuldur, koleksiyon yapanı var, eşinden dostundan, kardeşinden aldığı sipariş için forma peşinde koşturan futbolcu var. Peki Arjantin'de nasıl bakıyorlar bu forma değiştirme mevzusuna. En sıcak örnek La Plata derbisinden. Estudiantes ile Gimnasia La Plata'nın derbisinde Gimnasia'nın forveti Luciano Leguizamon, Estudiantes'den Veron ile ilk yarı sonunda formasını değiş tokuş ediyor ve film de orada kopuyor. Gimnasia derbiyi 1-0 kaybediyor ve önce taraftar sonra kulüp yönetimi futbolcunun ipini çekiyor. Tribünler, Leguizamon'u takımı satmakla suçluyor, yönetim de bunun kabul edilemez olduğunu açıklayıp oyuncuyu kadro dışı bırakıyor. Bu arada Leguizamon'u yakan da Seba Veron. Veron maç öncesinde Leguizamon yüzünden Gimnasia taraftarı olan bir akrabası için formayı istiyor. Leguizamon da "ben maç sonunda soyunma odasında verecektim, devre arasında geldi ve formasını çıkardı, değişmek zorunda kaldım" diyor. Mantık aramadan seviyorum bu Arjantin'i...

Hiç yorum yok: