25 Kasım 2008

OK


13 yorum:

L.E.N. dedi ki...

Markacılığa gerek yok bence Bülent Abi.

Artı bu hanım kızımızdan çocuğum olsun isterim yani, hiç gerek yok.

Başlık hatalı veya benim içim fesat.

>:|

raul #7 dedi ki...

Olivie da Kur :) her şey ok maşşallah. zehirli olsa da olur. ok böle olsun kafi :))

Adsız dedi ki...

sonunda tanidigim biri olga kurylenko

ACY dedi ki...

dürüst oliym ben bu bayanı ne beğendim ne de bir bond kızı olmaya yakıştırdım.. hem zaten güney amerika bu işin madeniyken bolivyalı güzel bir ajan rolü niye bir rusa verilir ki??

beera dedi ki...

Olga Kurylenko ablamız...

Recoba dedi ki...

James Bond İngiliz bu kız Rus yeni bir ikili mi doğuyor ne

aykan dedi ki...

aceto bu hanım kızlarımızı baş harflerinden anında tanıyıp en hızlı şekilde 3131'e mesaj atanlar arasında yapacağı çekilişle 3 kişiyi real madrid-barcelona maçına götürecekmiş. öyle duydum.

varol döken dedi ki...

hitman'de 3. sınıf oyuncudan öteye gitmeyen bu abla, bir bond kızı olunca nasıl bu kadar yüceltilir anlamam...

in aksaray'a bacardi'ye olga'nın 7 ceddini toprağa gömecek çok hatun var!

not: bakış biraz sığ bir bakış oldu ama sevemedim bu hatunu ne yapayım!

mondo trasho dedi ki...

sezen aksu'yu anımsattı bana.

semioticus (shelbyl) dedi ki...

olga kurylenko'yu "paris je t'aime"de izlemeden yorum yapanlar tas oluyormus. oyle dediler.

Sarp* dedi ki...

cidden "ok".

roland deschain of gilead dedi ki...

le serpent de izledim hasta oldum hitman de seyrettim aşık oldum max payne izledim dedim ki bu gerçek olamaz....şimdi korkuyorum bond da da seyredince melek olup gökyüzüne uçacak diye.....

yaşayan diğer tüm kadınlara yapılmış en büyük haksızlıktır kendisi..

YILMAZ dedi ki...

Bir Rus'un Bond kizini oynamasi Lenin'in kemiklerini tekrar sizlatmistir.