28 Nisan 2008

Jardel ve Kokain

Vasco da Gama, Gremio, Porto, Galatasaray, Sporting Lizbon, Bolton, Ancona, Alaves, Beira Mar, Anorthosis Famagusta ve Avustralya'da Newcastle Jets. Sporting Lizbon sonrasında yokuş aşağı giden bir kariyer. Brezilya'da verdiği röportajda kokain kullandığını itiraf etmiş Jardel. "Karımdan ayrıldıktan sonra depresyona girdim ve kokain kullanmaya başladım" diyor. İki aydır bırakmış kokaini, futbola dönmek istiyor. Gremio taraftarı haline acımış, başkana al diye baskı yapıyorlar. Jardel, 34 yaşına geldi. Dün İstanbul'da bir barda seyretti derbiyi. Promosyon adamı sıfatıyla. Nereden nereye hikayesi galiba bu...Videoyu izlemek lazım.
Video: Jardel

5 yorum:

Riggs dedi ki...

Ben bu mevzusunu, bizzat Lucescudan ogrenmistim 5 yil once falan. Biraktigini da dusunmuyorum acikcasi. Parasi bitmistir, tedarikte zorlaniyodur en fazla...

tknycl dedi ki...

bugün 17.00'de ntvspor'da spor merkezine katılacakmış süper mario.ofiste olmasam çok isterdim görmeyi.dün stadda hagi'yi de görünce benim gibi birçok kişi aynı güzel duyguları hissetmiştir kanımca.süper mario jardel....
futbolcu değildi başka bir şeydi bu adam.
ama herkesten iyi golcüydü.

dr feelgood dedi ki...

dün maç öncesi jardel'i görünce otomatikman süper mario jardel diye bağırmaya başladım. jardel'in ölüsü bizim ligde 20 gol atar gibi geliyor bana. bi takım alsa da izlesek :)

Unknown dedi ki...

atamaz dr feelgood kardeş,bu adam hakkaten bitmiş,kıçını kaldıramama eylemi kendisinde aynen vucut bulmuş.hiç zorlamasın zaten,yaşı da güzel,tam futbol bırakmalık.eğer kafası basıyosa kendine güzel bi jübile yapar,dünya karmasını falan toplar,ordaki karizmayla da kendine bi teknik direktörlük kaparsa kapar.gerçi bu eroin davasından sonra çok zor.

Adsız dedi ki...

çok arıyoruz.