14 Kasım 2007

Juventus Yolcusu Kalmasın

Şampiyonlar Ligi vitrin olması vitrin de; Inter'in Fenerbahçe'nin grubunda yer alması da Lugano'nun ayrı bir kısmeti oldu. Inter maçındaki performansı bile İtalya'da transfer borsasında adından söz ettirmeye yetti. Tuttosport gazetesine röportaj vermiş Lugano. "Ben de İtalyan kanı var, anne tarafım Piomente'li" deyip empatinin kralını yapmış. Juventus'a da mesajı yollamış: "Çağırın, hemen geleyim." Hayırlı olsun diyorum. İtalyan pasaportu da varsa bu transfer kolay olur.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

fb kasabı italyada...
ocakta sinemalarda...

Adsız dedi ki...

Hangi gazete olduğunu hatırlamıyorum, sanıyorum Takvim idi. bir kaç gün önce aynen şöyle bir haber Lugano:Juventus ile ilgilenmiyorum, burada çok mutluyum şu an tek düşüncem Fenerbahçe'nin başarısı...

umutation! dedi ki...

fm'de italyan pasaportu var gerçekte de vardır sanırım.