20 Mart 2009

UEFA Kupası Şampiyonu?

12 yorum:

aşkın dedi ki...

Dinamo Kiev

velocan dedi ki...

Marsilya

SkyCaptain dedi ki...

Ben Shakhtar'a verdim oyumu...

BuRaK dedi ki...

manchester city.

uefa kupasına önem verirlerse almanlarında şansı var. ama daha çok şampiyonlar ligine kalmaya yüklenebilirler. hem zaten hsv şampiyonluk mücadelesi de veriyor. bu haliyle alamaz ama..

EsEs dedi ki...

kadro kalitesi açısından bakacak olursak, bülent abi kızacak ama Man City diyorum ama yok futbol takım oyunu ve hakeden kazanıyosa bu direk Shaktar ya da PSG olmalı :)

TheRealBigLebowski dedi ki...

bu saatten sonra butun favorilerin elendigi bir kupada manchester city kupayi ister ama werder veremen

Adsız dedi ki...

sevdigim marsilya, sempati duydugum bremen ve luce'li shakhtar. 8 takim icinden 3 takimim var bunlardan biri almazsa gercekten futbolu birakirim.

jose dedi ki...

Manchester City finale kalır ama kupayı alırmı bilemem.

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

daima hamburg. inşallah finalde hamburg ve psg'yi ağırlarız.

joe kleine dedi ki...

udinese gelsin gokhan inler'le asamoah kalsin...

Fethi dedi ki...

kalbim eric gerets'li marsilyadan yana
hem eski bir gs'lı kupayı kaldırsın kadıkoyde,hemde "bu da teknik direktormu kovun bunu" diyen hıncal uluç'un biraz olsun utanıp sıkılmasını ıstıyorum
gercı bunu her teknık dırektore dıo kendısı ama olsun

varol döken dedi ki...

benim final beklentim: werder bremen-dinamo kiev, şampiyon werden bremen

isteğim: manchester city-hamburg, şampiyon hamburg...